گزارش تخصصی پایه دوم ابتدایی :حل مشکل رفتاری و روانی یکی از دانش آموزان بوسیله ورزش

گزارش تخصصی معلمان ابتدایی با موضوع ورزش

همکاران عزیز مقطع ابتدایی این گزارش تخصصی منطبق با آخرین دستورالعمل های نگارشی سالتحصیلی ۹۶-۹۷ بوده و برای همه پایه های تحصیلی قابلیت استفاده دارد .

گزارش تخصصی ابتدایی با موضوع ورزشیگزارش تخصصی معلمان ابتدایی با موضوع ورزش : فرمت فایل ورد و قابلیت ویرایش دارد … ۱۱ صفحه با کیفیت نگارشی مناسب برای دانلود در دسترس همکاران گرامی از سراسر کشور میباشد.

چکیده گزارش تخصصی معلمان ابتدایی با موضوع ورزش

گزارش تخصصی معلمان ابتدایی با موضوع ورزش : هدف از گزارش حاضر حل مشکل رفتاری و روانی یکی از دانش آموزان  بوسیله ورزش است که برای جمع آوری اطلاعات  وپی بردن به علت این ناهنجاری و رفتار نامطلوب دانش آموز که باعث آزار دیگر دانش اموزان و اختلال در ساعت زنگ ورزش شده بود از روش مصاحبه با خود دانش آموز و با کمک گرفتن از مشاور اداره ، خانواده دانش آموز ، مطالعه ی کتاب های گوناگون و کتاب های پیوند و …. تصمیم به حل مشکل گرفتم از میان راه حل های  متعدد موجود راهکارهایی که ارائه دادم مسابقات گروهی و بازیهای متنوع همراه با تشویق هایی که برای این مسابقات و بازی در ها نظر می گرفتم بود که  بسیار درامر پیشرفت دانش آموز به من کمک کرد و در پایان با اجرای مراحل انجام شده شادابی و نشاط و آرامش در را دانش آموزم مشاهده کردم و همچنین راهکارها و پیشنهاد هایی به همکاران و مسئولین در رابطه با ساعت ورزش و برخورد با اینگونه دانش آموزان ارائه شد.

گزارش تخصصی  ورزش

گزارش تخصصی ورزش ( با موضوعات مرتبط با ورزش و تربیت بدنی ) و سایر موضوعات را منطبق با آخرین دستورالعمل های نگارشی از بانک گزارش معلمان زیر نظر گویا طرح معلمان بخواهید.

اگر مشکلی در دانلود این فایل داشتید با ما در میان بگذارید.

ارتباط در تلگرام : ۰۹۳۵۳۱۱۳۰۲۲

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0