گزارش تخصصی مدیر متوسطه دوم : بهبود رعایت ادب و احترام به دبیران بین دانش آموزان

نمونه گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه دوم

نمونه گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی بهبود رعایت ادب و احترام از جانب دانش آموزان نسبت به دبیران   با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۶ صفحه

در این مورد تیم تخصصی ما به همراه نمونه گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه دوم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت نمونه گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه دوم را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصل های موجود در این نمونه گزارش

سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه دوم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بهبود رعایت ادب و احترام از جانب دانش آموزان نسبت به دبیران

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بهبود رعایت ادب و احترام از جانب دانش آموزان نسبت به دبیران

دیباچه پیرامون قضیه بهبود رعایت ادب و احترام از جانب دانش آموزان نسبت به دبیران

درک مشکل پیرامون قضیه  بهبود رعایت ادب و احترام از جانب دانش آموزان نسبت به دبیران

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بهبود رعایت ادب و احترام از جانب دانش آموزان نسبت به دبیران

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بهبود رعایت ادب و احترام از جانب دانش آموزان نسبت به دبیران

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بهبود رعایت ادب و احترام از جانب دانش آموزان نسبت به دبیران

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بهبود رعایت ادب و احترام از جانب دانش آموزان نسبت به دبیران

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بهبود رعایت ادب و احترام از جانب دانش آموزان نسبت به دبیران

بررسی بیشتر در رابطه با بهبود رعایت ادب و احترام از جانب دانش آموزان نسبت به دبیران

ارائه مستندات پیرامون بهبود رعایت ادب و احترام از جانب دانش آموزان نسبت به دبیران

پیش بینی نتایج در مورد بهبود رعایت ادب و احترام از جانب دانش آموزان نسبت به دبیران

راهکارها پیرامون قضیه بهبود رعایت ادب و احترام از جانب دانش آموزان نسبت به دبیران

رفرنس و منبع مورد استفاده بهبود رعایت ادب و احترام از جانب دانش آموزان نسبت به دبیران

مدل‌های ارتباط

مدل‌های مختلفی برای فراگرد ارتباط ارائه شده است که بطور کلی می‌توان آنها را از نظر وسعت عناصر تشکیل دهنده به صورت دو قالب ساده و پیچیده نشان داد. برخی از این مدلها عبارتند از:

۱-  مدل لاسول: وی مدل ارتباطی خود را در قالب پنج سؤال اساسی عنوان می‌کند:

الف) چه کسی؛ ب) چه می‌گوید؛ ج) در چه کانالی؛ د) به چه کسی؛ هـ) با چه اثری.

۲-  مدل “کلود شانون” و “وارن ویور”: در این مدل رمزها به صورت نشانه‌ها، از سوی منبع و از مسیر کانال، به مخاطب می‌رسند و پیامگیر آنها را رمزگشایی می‌کند. در چنین مسیری است که علائم تبدیل به پیام شده و قابل ادراک می‌شوند. در این میان اختلال یا پارازیت در فاصلۀ ارتباطی بین رمزگذار و رمزگشای می‌تواند وجود داشته باشد و روی پیام اثر بگذارد. (دادگران، ص ۳۹-۳۸)

۳- مدل گرنبر: گرنبر با دقت و تفصیل بر روی مدل لاسول کارکرد و مدلی کلامی تحصیل کرد؛ که ده حوزه اصلی پژوهش ارتباطی را نشان می‌دهد. این مدل در واقع گسترش مدل لاسول است.

۴- مدل شرام: شرام در رشته‌ای از مدل‌های اولیه از یک مدل ارتباطی ساده به سوی مدل پیچیده‌‌تری پیش می‌رود که تجربه‌های متراکم دو فردی را که می‌کوشند ارتباط برقرار کنند به حساب آورد و سپس به مدلی می‌رسد که ارتباط انسانی را با کنش متقابل میان دو فرد در نظر می‌گیرد. (سورین ورنر و تانکارد جیمز،۱۳۸۶، چاپ سوم، ص ۸۷ – ۸۰)

عناصر ارتباط

در هر ارتباط عناصر گوناگونی وجود دارند که با توجه به ترکیب آنها طرز برقراری جریان ارتباط روشن می‌شود. این عناصر با توجه به نوع ارتباط متفاوتند:

۱-  ارتباط مستقیم: این ارتباط ساده ترین جریان ارتباطی را داراست و شامل سه عنصر: گیرنده پیام، فرستنده پیام، و پیام می‌باشد.

۲- ارتباط غیرمستقیم: در این نوع ارتباط عنصر جدیدی به نام وسیله ارتباطی به ۳ عنصر ارتباط مستقیم افزوده می‌شود.

۳- ارتباط جمعی: در ارتباط جمعی علاوه بر عناصر موجود در ارتباط مستقیم و غیرمستقیم، عناصری دیگری نیز وجود دارند که عبارتند از: ارتباط‌گر(رمزگزار)، دستگاه گیرنده، ارتباط‌گیر(رمزیاب) و بازخورد. (معتمدنژاد، ص ۴۶ – ۴۳)

پیشینه تحقیق :

با بررسی هایی که اینجانب انجام دادم  موارد زیر مشاهده گردید :

دربخشی از کتاب مدیر یک مدیر است  (، نشر امرود تهران ، ۱۸۵ صفحه ،۱۳۸۶  ) با موضوع  مدیریت ایجاد و اعمال ارتباطات انسانی مناسب با همکاران ، مطالبی در مورد اینکه چگونه می توانیم چهار کارکرد جذب ، بهسازی ، نگهداری و کاربرد را به عنوان اجزای اصلی نظام مدیریت منابع انسانی ، را در مورد همکاران اعمال کنیم  وجود داشت که در این خصوص برای هریک از مراحل راه حل هایی ارائه شده بود.

مارگریسون و کاکابادسه ( ۱۹۷۳) تحقیقی تحت عنوان مدیریت مؤثر از طریق داشتن مهارت در برخورد صحیح با افراد انجام داده اند. هدف اصلی این تحقیق بررسی میزان مهارت در برخورد صحیح برای انجام دادن کار مؤثر از سوی مدیران ارشد بود . نمونه آماری این تحقیق ۷۱ نفر از مقامات ارشد )شامل مسؤول وزارتخانه ها تا مدیران اول سازمانهای خدماتی در ۱۶ وزارتخانه( زیمبابوه بود. نتایج زیر از این پژوهش به دست آمده است:

۱-  اکثریت مدیران سطح بالا متفق القول بودند که اداره افراد بیشترین وقت آنها را می گیرد و از نقش خود در زمینه مدیریت روابط میان افراد آگاهی داشتند.

شما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه دوم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0