عنوان پروپوزال: ارزیابی نقش اعمال مدیریت مؤثر بازاریابی و مشتری مداری در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک در جذب و حفظ مشتری در بانک سپه

عنوان پروپوزال: ارزیابی نقش اعمال مدیریت مؤثر بازاریابی و مشتری مداری در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک در جذب و حفظ مشتری در بانک سپه

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

چند دهه آتی عصر مجازی به واسطه تکنولوژی ارتباطات، همانند چتری تمام فعالیت های روزمره انسان را در هر زمان و مکانی تحت پوشش قرار خواهد داد. چرا که دانش اساس محوریت تمامی جنبه های تحول و پیشرفت قرار گرفته و فناوری اطلاعات به عنوان کاربردی ترین شکل دانش ابزاری توانمند کننده در جهت تسهیل پیشبرد اهداف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی بشر در آمده است. در این میان به واسطه تاثیری که اینترنت بر تجارت گذاشته، آگاهی و استفاده از آن برای همه شرکت ها و سازمان هایی که سعی در پاسخ گویی به هنگام نیازهای مشتریانشان در جهت رقابت پذیری جهانی دارند، امری ضروری به نظر می رسد (نیکوکار و همکاران، ۱۳۸۸).

اتوماسیون سامانه های بانکی در کنار آموزش مناسب کارکنان و مشریان به بانک ها این فرصت را داد که ضمن ارایه خدمات مطلوب تر، اعتماد مشتریان را به استفاده از سامانه های الکترونیکی بانکداری افزایش دهد. جریان فناوری گرایانه در بانک ها حاکی از دغدغه، توجه و نگاه تازه ای در زمینه مسایل اقتصادی و تجاری و به تبع آن مسایل بانکی می باشد. نباید این مساله را از ذهن دور ساخت که تحولات معاصر جهانی به خصوص در عرصه اقتصاد حاصل همگرایی جریان ها و مسایل گوناگونی است و در این بین بانکداری نیز از تحولاتی همچون انقلاب اطلاعات، جریان سرمایه، تحولات فناوری و تحولات سازمانی بی تاثیر نبوده است. بانکداری الکترونیکی به عنوان یک مفهوم عام در توسعه دیجیتالی خدمات بانکداری به شمار می رود و به همین دلیل ممکن است در شناخت آن جزنگری ها و استنباط های شخصی تاثیر گذار باشد (حسنی و همکاران، ۱۳۸۷).

……

مرور منابع:

ریتا و همکاران (۲۰۰۳) رابطه بین استراتژی های بازاریابی و مشتری مداری در حوزه خدمات الکترونیک و عملکرد بازاریابی و تأثیر آن بر مشتری را مورد مطالعه قرار داده و رابطه ۴ استراتژی طراحی وب، تبلیغات در وب، ارائه حدمات تحت اینترنت و مدیریت روابط مشتری تحت وب را با عملکرد و تأثیر آن بر مشتری مورد بررسی قرار دادند، درحالیکه اثر نیروهای درونی و بیرونی را هم در نظر گرفتند. نیروهای درونی در نظر گرفته شده در این مطالعه شامل نوآوری سازمانی، بوروکراسی سازمانی، تمرکز، رسمی سازی، ابتکار، فرهنگ سازمانی نوآور، جهت گیری بازار، تجربه یادگیری و قابلیت دسترسی منابع بود. همچنین نیروهای بیرونی شامل آشفتگی بازار، آشفتگی محیطی، آشفتگی تکنولوژیکی و شدت رقابت بوده است.

………..

فرضیه‏های تحقیق:

فرضیه اصلی:

۱- مدیریت موثر بازاریابی و مشتری مداری در حوزه خدمات الکترونیکی بر جذب و حفظ مشتری در بانک سپه موثر می باشد.

فرضیه های فرعی:

۲- طراحی وب بر جذب و حفظ مشتری در بانک سپه اثر معنی دار دارد.

۳- تبلیغات الکترونیکی بر جذب و حفظ مشتری در بانک سپه اثر معنی دار دارد.

۴- ارائه خدمات الکترونیکی بر جذب و حفظ مشتری در بانک سپه اثر معنی دار دارد.

۵- مدیریت روابط مشتری تحت وب بر جذب و حفظ مشتری در بانک سپه اثر معنی دار دارد.

………….

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

محصولات مرتبط

تصویر پیدا نشد

دانلود پروپوزال آماده: بررسی عوامل موثر بر عدم استفاده از رویکرد حل مسأله در دبیران دانلود پروپوزال آماده علوم تربیتی، مدیریت آموزشی و آموزش و پرورش دبیرستانی و تحقیقات آموزشی با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام و نوشتن پروپوزال اصلی و پروپوزال روش تحقیق و آماده کردن پایان نامه، توضیح مولفه های پرسشنامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی

قیمت : 30000 تومان

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0