ترجمه مقاله توسعه کانال های بانکداری الکترونیک و سهم بازار

نمونه متن انگلیسی مقاله

There is fierce global competition within the banking industry. Therefore, banks endeavor to grow and strive to increase their market share. We analyzed the effect of developing innovative channels of presenting bank services on banks’ market share. The statistical population of this research was Shahr bank’s central headquarter and its branches in Tehran, Iran. We developed questionnaires for gathering the data. The validity and reliability of the scales were tested by EFA, CFA, experts’ opinion, and Cronbach’s alpha. We used linear regression to assess the impact of innovative channels, including internet banking, automatic teller machines (ATMs), mobile banking, telephone banking (TB), and point of sales (POS) on banks’ market share. The results indicated that some of these channels, including internet banking, POS, and TB, positively affect a bank’s market share. The effect of two other platforms, including mobile banking and ATM development, on banks’ market share was rejected. The findings of this study expand our understanding of how bank managers can improve their market share by developing innovative e-banking channels. Introduction: Today, due to the global competition among financial organizations, market share plays a vital role in banks’ success. Studies have recognized that a bank’s market share is a key element of a bank’s profitability, growth, and survival (Khan, Ahmad, & Chan, 2018). It is also considered as an indicator of a bank reputation (Dunbar 2000). According to Buzzell et al. (1975), possessing a large market share can result in creating economies of scale, market power, and management quality, which leads to a superb return on investment and a great profit. Therefore, striving to achieve a significant share of the whole market is of great importance for all banks and financial organizations wanting to grow and to survive in a competitive environment.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – صنعت بانکداری با رقابت جهانی شدیدی مواجه است. بنابراین، بانک ها برای پیشرفت و افزایش سهم بازار خود تلاش می کنند. در این مطالعه، اثر توسعه کانال های نوآورانه ارائه خدمات بانکی بر سهم بازار بانک ها را تحلیل نمودیم. ساختمان مرکزی بانک شهر و شعبات آن در ایران، تهران، جمعیّت آماری این پژوهش بودند. همچنین، پرسشنامه هایی را نیز برای گردآوری داده ها تهیه نمودیم. روایی و پایایی مقیاس ها از طریق تحلیل عاملی اکتشافی (EFA)، تحلیل عاملی تائیدی (CFA)، نظرخواهی از کارشناسان وآلفای کرونباخ مورد آزمایش قرار گرفت. همچنین از رگرسیون خطی برای ارزیابی اثر کانال های نوآورانه نظیر بانکداری اینترنتی، دستگاه های خودپرداز (ATM)، همراه بانک، بانکداری تلفنی (TB) و نقطه فروش (POS) بر سهم بازار بانک ها، استفاده نمودیم. نتایج نشان داد که برخی از این کانال ها نظیر بانکداری اینترنتی، POS و TB، دارای تاثیر مثبتی بر سهم بازار بانک ها هستند. تاثیر دو پلَتفُرم دیگر، نظیر توسعه همراه بانک و دستگاه های خودپرداز، بر سهم بازار بانک ها مورد پذیرش قرار نگرفت. یافته های این مطالعه، درک ما از اینکه بانک ها چگونه می توانند سهم بازار خود را با توسعه دادن کانال های نوآورانه بانکداری الکترونیک بهبود دهند، ارتقا می بخشد. مقدمه: امروزه به علت رقابت جهانی بین سازمان های مالی، سهم بازار نقشی حیاتی را در موفقیت بانک ها ایفا می کند. مطالعات حاکی از آن است که سهم بازار بانک، عنصر اصلی در زمینه سودآوری ، رشد و بقای بانک است (خان، احمد و چان ، ۲۰۱۸). همچنین به عنوان شاخص شهرت بانک محسوب می شود (دونبار۲۰۰۰). به گفته بوزل و همکاران (۱۹۷۵)، داشتن سهم زیادی از بازار می تواند به صرفه جویی به مقیاس، قدرت بازار، کیفیت مدیریت و در نهایت بازگشت سرمایه و سود کلان منجر شود. از اینرو، تلاش برای دستیابی به سهم قابل توجهی از کل بازار برای کلیه بانکها و سازمانهای مالی که درصدد رشد و بقا در یک فضای رقابتی هستند، حائز اهمیت است.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در ۲۲ صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه ۶ آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0