اقدام پژوهی ریاضی کلاس پنجم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم رضا دانش آموز نیمه شنوای تلفیقی پایه پنجم را به درس ریاضی علاقه مند و در این درس موفق گردانم

اقدام پژوهی ریاضی کلاس پنجم ابتدایی چگونه توانستم رضا دانش آموز نیمه شنوای تلفیقی پایه پنجم را به درس ریاضی علاقه مند و در این درس موفق گردانم در قالب ورد

اقدام پژوهی ریاضی کلاس پنجم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم رضا دانش آموز نیمه شنوای تلفیقی پایه پنجم را به درس ریاضی علاقه مند و در این درس موفق گردانم

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

تا کنون تعریف دقیق و جامع و مانع و قابل قبول برای کلیه مراجع ذیصلاح از ناشنوایی ارائه نگردیده است . علت فقدان چنین تعریفی از این بابت است که ناشنوایی تا حدود زیادی یک امر فردی است . به عبارت ، دیگر سن وقوع ناشنوایی علت ناشنوایی ، نوع ناشنوایی و میزان و درجه اختلال شنوایی از جمله عوامل بسیار مهمی در تعریف ناشنوایی و افراد ناشنوا محسوب گشته و نقش فوق العاده در برنامه ریزی های آموزشی دارند . در واقع برای آنکه از عهده یک برنامه ریزی صحیح و مناسب برای گروهی از دانش آموزان بخوبی فائق آئیم ، لاجرم می بایست فرد فرد آنان را به طور جداگانه و کامل مورد ارزیابی قرار دهیم . به عنوان مثال دانش آموزی که از زمان تولد و یا قبل از سنین سخن گفتن ناشنواست و کمترین تجربه زبانی ندارد با دیگر دانش آموزی که پس از آنکه مدتها می گوید و می شنود و مهارتهای زبانی را به طور طبیعی کسب می نماید و آنگاه دچار نقص شنوایی می گردد کاملا با هم متفاوت بوده و این تفاوت در برنامه ریزی های آموزشی آنان فوق العاده دخیل  است . اما به طور کلی می توان گفت که افراد ناشنوا کسانی هستند که از حس شنوایی خود در زندگی بهره ای نمی گیرند و افراد نیمه شنوا کسانی هستند که با آنکه حس شنوایی آنان دارای اختلالاتی می باشند ولی در هر حال با سمعک و یا بدون سمعک تا حدودی می تواند از این حس استفاده کنند
تیترهایی که در این اقدام پژوهی ریاضی کلاس پنجم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  روش تلفیقی

پیشگفتار در رابطه با  روش تلفیقی 

مقدمه  موضوع در رابطه با روش تلفیقی 

شناسایی مسئله در رابطه با  روش تلفیقی 

توصیف وضع موجود

اینجانب … مدت ………..  سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم و هم اکنون در آموزشگاه استثنایی …………یک  شهرستان ………… در سمت آموزگار تلفیقی در حال تدریس به دانش آموزان هستم. در بین دانش آموزانم فردی به نام رضا وجود داشت که در ردیف دانش آموزان نیمه شنوای تلفیقی قرار می گرفت وی علاقه زیادی به درس ریاضی نداشت و همواره سطح کیفی و علمی وی در این درس ضعیف بود و همواره از این درس گریزان بود. به همین دلیل بنده تصمیم گرفتم او را به این درس علاقه مند نموده و راهکار های مختلفی را برای ایجاد انگیزه و علاقه وی در درس ریاضی به مرحله اجرا در بیاورم.

همانطور که می دانیم بیشتر افراد درطول دوران تحصیل، حداقل یک تجربه تلخ در درس ریاضی داشته اند . درهمین ارتباط برخی از محققین معتقدندبیش از۵۰ درصد از دانش آموزان درجاتی از اضطراب ریاضی را تجربه می کنند . این دانش آموزان اغلب دچار تنش بوده و ازدرس ریاضی لذت نمی برند . این وضعیت می تواند فرصت های تحصیلی آنها را محدود سازد و آینده حرفه ای شان را بطور جدی تحت تأثیر قرار دهد .

 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  روش تلفیقی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با روش تلفیقی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  روش تلفیقی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با روش تلفیقی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  روش تلفیقی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با روش تلفیقی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با روش تلفیقی 

نتیجه گیری در رابطه با روش تلفیقی

پیشنهادات در رابطه با روش تلفیقی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با روش تلفیقی 

برای دانلود اقدام پژوهی ریاضی کلاس پنجم ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0