اقدام پژوهی دبیران زبان انگلیسی متوسطه با موضوع چگونه توانستم به کمک هوشمند سازی و تولید محتوا سطح علمی دانش آموزانم را بالا ببرم

اقدام پژوهی دبیران زبان انگلیسی متوسطه چگونه توانستم به کمک هوشمند سازی و تولید محتوا سطح علمی دانش آموزانم را بالا ببرم در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی دبیران زبان انگلیسی متوسطه با موضوع چگونه توانستم به کمک هوشمند سازی و تولید محتوا سطح علمی دانش آموزانم را بالا ببرم

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی دبیر زبان  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

در مورد مدرسه هوشمند تعاریف زیادی عنوان شده است از جمله: مدرسه ای که درآن روند اجرای کلیه فرآیندها اعم از مدیریت، نظارت، کنترل، یاددهی_ یادگیری، منابع آموزشی و کمک آموزشی، ‏ارزشیابی، اسناد و امور دفتری، ارتباطات و مبانی توسعه آنها، بر اساس فناوری اطلاعات و ارتباطات و در جهت بهبود نظام آموزشی و تربیتیِ پژوهش محور ‏طراحی شده است را “هوشمند” می گویند.‏ در واقع مدرسه هوشمند مدرسه‌ای فیزیکی است که کنترل و مدیریت آن، مبتنی ‌بر فن‌آوری رایانه و شبکه انجام می‌گیرد و محتوای اکثر دروس آن ‏الکترونیکی و سیستم ارزشیابی و نظارت آن هوشمند است.در چنین مدرسه‌ای یک دانش‌آموز هوشمند، با صرف وقت بر روی موضوعات به ‏‏‌شکل مستمر، منابع و قابلیت‌های اجرایی خود را توسعه و تغییر می‌دهد و این نکته‌ای است که به مسؤولان مدرسه اجازه می‌دهد تا با ‏توجه به تغییرات به‌وجود آمده و افزایش سطح اطلاعات دانش‌آموزان، آن‌ها را برای اخذ اطلاعات جدید آماده نمایند.‏ همچنین مدرسه هوشمند مدرسه‌ای است که جهت ایجاد محیط یاددهی ـ یادگیری و بهبود نظام مدیریتی مدرسه و تربیت دانش‌آموزان پژوهنده طراحی شده است. به عبارتی دیگر، مدرسه هوشمند مؤسسه آموزشی است که در جهت فرآیند یادگیری و بهبود مدیریت به صورت سیستمی نظام یافته بازسازی شده تا کودکان را برای عصر اطلاعات آماده سازد و آموزش در آن هوشمند شده باشد. بنابراین نیاز کنونی جامعه آموزشی ما تغییر و حرکت به سوی هوشمند سازی آموزش و آموزش بر اساس نیازها و استعدادها است.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی دبیران زبان انگلیسی متوسطه وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  تخته هوشمند

پیشگفتار در رابطه با  تخته هوشمند 

مقدمه  موضوع در رابطه با تخته هوشمند 

شناسایی مسئله در رابطه با  تخته هوشمند 

توصیف وضع موجود

اینجانب ……………….سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم. در کلاس من ..نفر دانش آموز وجود دارد که امکانات خوبی در دسترس ایشان است. در سال تحصیلی اخیر در ابتدای سال تحصیلی پی بردم که دانش آموزان کلاس رغبت و نشاط کافی به درس و کلاس  ندارند. این مسئله فکر مرا به خود مشغول نمود تا حدی که در جهت مشخص شدن این مسئله از طریق مشاهد ، مصاحبه ، آزمون و مطالعه اقدام نمودم که اولیای دانش آموزان اذعان به بی انگیزگی فرزندانشان در منزل داشتند و همچنین معلمان و دیگر عوامل اجرایی از بی رغبتی و بی حوصلگی دانش آموزان شکایت داشتند. در مطالعاتی که در این زمینه داشتم دریافتم که اگر کلاسی    پویا ، شاداب و با نشاط می خواهم باید دانش آموزان از حالت منفعل به فعال درآیند و از حالت معلم محور به دانش آموز محوری حرکت نمایم. متاسفانه هر زمان صحبت از فعالیت درسی یا فعالیت خارج از کلاس می شد دانش آموزان معترض و ناراحت بودند و کلاس انضباط و نظم نداشت و این عدم شادابی مدرسه مسئله ای بود که می خواستم هرچه زودتر و بهتر آن را حل نمایم.بنا بر این تصمیم گرفتم شیوه تدریس را از سنتی به نوین تغییر دهم و با استفاده از برد و تخته هوشمند و محتواسازی کلاس را جذاب و با نشاط سازم.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  تخته هوشمند 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با تخته هوشمند 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  تخته هوشمند 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با تخته هوشمند 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  تخته هوشمند 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با تخته هوشمند 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با تخته هوشمند 

نتیجه گیری در رابطه با تخته هوشمند

پیشنهادات در رابطه با تخته هوشمند

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با تخته هوشمند 

برای دانلود اقدام پژوهی دبیران زبان انگلیسی متوسطه و دریافت اقدام پژوهی دبیر زبان از لینک خرید استفاده نمایید.

 

 

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0