اقدام پژوهی معلم پنجم دبستان با موضوع چگونه توانستم مشکل حواسپرتی دانش آموزم ریحانه را در پایه پنجم برطرف سازم بهترین نمونه در قالب ورد

اقدام پژوهی معلم پنجم دبستان چگونه توانستم مشکل حواسپرتی دانش آموزم ریحانه را در پایه پنجم برطرف سازم بهترین نمونه در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی معلم پنجم دبستان با موضوع چگونه توانستم مشکل حواسپرتی دانش آموزم ریحانه را در پایه پنجم برطرف سازم بهترین نمونه در قالب ورد

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم پنجم دبستان  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

اهمیت بخش پیشنهادها در اقدام پژوهی

این بخش به منزله ی آخرین مرحله گزارش کاری است که توسط اقدام پژوه انجام شده است .

اقدام پژوهی اگر دارای اعتبار باشد و با رعایت اصول اقدام پژوهی انجام شود می تواند به عنوان سندی ارزشمندی برای دیگران مورد استفاده قرار گیرد .

با توجه به اینکه اقدام پژوهی از نوع پژوهش های کاربردی است ، پزوهشگر جهت استفاده مفید از پژوهش خود می تواند زراهکارهایی را توصیه کند و پیشنهادهایی را ارائه نماید .

به عنوان مثال :

۱-راهکارهایی که اقدام پزوه برای انجام کار مشابه توسط دیگران ، به آنان توصیه می کند .

۲-رهنمودهایی که به مخاطبان خود سفارش می کند تا در بهبود وضع موجود کاری ، اثرگذار باشد .

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معلم پنجم دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  حواس پرتی  

پیشگفتار در رابطه با  حواس پرتی   

مقدمه  موضوع در رابطه با حواس پرتی   

شناسایی مسئله در رابطه با  حواس پرتی   

توصیف وضع موجود

اینجانب ………… آموزگار پایه …………..  هستم.در این آموزشگاه بعضی از خانواده ها از نظر تحصیلات و شرایط اقتصادی در سطح خوبی هستند ولی اکثر آنها از طبقه محروم هستند.بعد از دو سه هفته تدریس ، نکته ای توجه من را به خودش جلب کرد و آن حواس پرتی ریحانه در کلاس بود.

او در حین تدریس گاهی سرش را روی میز می گذاشت یا به من نگاه می کرد اما مشخص بود به کلاس و درس فکر نمی کند و تمرکز ندارد.گاهی هم خودش را مشغول کارهای دیگر مثل نقاشی کشیدن یا خط خطی کردن کتابش می کرد.یک جلسه در حین تدریس وقتی فهمیدم حواسش در کلاس نیست برای جلب توجه او سئوالی پرسیدم ، عذر خواهی کرد . گفت : ببخشید حواسم نبود.

ضمن اینکه ریحانه دختری مودب ،مرتب می باشد. در فعالیتهای علمی و  درسی علاقمند و فعال هست اما نمره هایی پایانی که کسب می کرد پائین بود .لذا با توجه به تعهد و مسئولیت معلمی و نیز برگزاری کلاس اقدام پژوهی،ویژگی های خوب اخلاقی ریحانه و توجه او به من ،  انگیزه ای در من ایجاد کرد که یکی از اولویتهای من حل مشکل او باشد.تا تغییراتی در رفتار از لحاظ بهبود یادگیری به عمل آورم.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  حواس پرتی   

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با حواس پرتی   

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  حواس پرتی   

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با حواس پرتی   

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  حواس پرتی   

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با حواس پرتی   

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با حواس پرتی   

نتیجه گیری در رابطه با حواس پرتی  

پیشنهادات در رابطه با حواس پرتی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با حواس پرتی   

برای دانلود اقدام پژوهی معلم پنجم دبستان و دریافت اقدام پژوهی آموزگار پنجم ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 

 

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0