گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم دبستان : رفع مشکل شپش دانش آموزم در ۳۲ صفحه

گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم دبستان

گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم در دانش آموزان پایه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۳۲  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم

دیباچه پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم

درک مشکل پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم

بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم

ارائه مستندات پیرامون بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم

پیش بینی نتایج در مورد بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم

راهکارها پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم

رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم

گرد آوری شواهد ۲

پس از گذشت چند ماهی از انجام راه حل پیشنهادی نتایج زیر نیز حاصل گردید:

برخورداری فیروزه از سلامتی بهتر به دلیل کسب علم و تجربیات بهداشت.

موفقیت در فعالیت های کلاسی به لحاظ، انجام موثرتر وظایف، افزایش و یا از دست ندادن روزهای کار بخاطر بهره مندی از سلامتی مطلوبتر در فیروزه انجام گرفت.

کیفیت زندگی بهتر خانواده و اجتماع بدلیل انتقال اطلاعات بهداشتی و مهارت های آموخته شده توسط فیروزه به آن ها.

حضور فعال فیروزه در کلاس های بهداشت و فعالیت های بهداشتی

و همچنین:

۱) فیروزه قادر به درک مفاهیم مربوط به ارتقاء سلامت و پیشگیری از بیماری ها شده بودند.

۲) فیروزه برای دستیابی به اطلاعات با ارزش بهداشتی و محصولات و خدمات ارتقاء دهنده بهداشت توانایی خود را نشان می داد

۳) فیروزه  برای عمل به رفتارهای بهبود سلامت و کاهش دهنده خطرات سلامتی توانایی خود را نشان می داد .

۴) فیروزه قادر بودند که عوامل اثر گذار بر بهداشت مثل فرهنگ، رسانه ها و فنآوری ها را تجزیه و تحلیل کند.

۵) فیروزه توانایی خود در راستای استفاده از مهارت های ارتباط بین فردی برای بهبود و توسعه بهداشت را نشان می داد .

۶) فیروزه توانایی خود را جهت حمایت از بهداشت فردی، خانواده و اجتماع نشان می داد .

 نتیجه گیری

پس از بررسی وضعیت کلاس وسوال از فیروزه به این نتیجه رسیدم که  مشکل شپش سر فیروزه به طور کامل برطرف شده بود و روش به کار گرفته       موفقیت آمیز بوده است زیرا بیشتر فیروزه کلاس سعی می کرد  بهداشت را رعایت کند و موضوع مهم این بود که آنها باروش صحیح این کار را انجام می داد  .موضوع مهم دیگر تقویت نگرش علمی ودینی نسبت به موضوع بهداشت و اهمیت آن در سلامتی بود ،که در فیروزه ایجاد شده بود.

راهبردهای اساسی برای تحقق اهداف بهداشت مدارس

طراحی نظام کارآمد و اثربخش بر مبنای نیازهای دانش آموزان، مدارس و جامعه

ساماندهی هماهنگی بین بخشی در زمینه برنامه های بهداشت مدارس

توسعه و بهبود کمی و کیفی ارائه خدمات بهداشتی، درمانی گروه های هدف بهداشت مدارس

ساماندهی نظام اطلاعات بهداشت مدارس

ساماندهی جلب مشارکت سازمان های دولتی و غیردولتی و مردم در ارائه خدمات بهداشت مدارس

بهبود کیفی آموزش بهداشت به دانش آموزان، والدین و کارکنان مدارس

تامین دسترسی دانش آموزان و کارکنان مدارس به خدمات بهداشت مدارس

افزایش توانمندی کارکنان در زمینه ارائه خدمات بهداشت مدارس

ساماندهی تربیت، جذب، توزیع و تقویت نیروی انسانی و منابع مالی مورد نیاز بهداشت مدارس

ساماندهی نظام پایش و ارزشیابی بهداشت مدارس

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0