گزارش تخصصی هنرآموز کودکیاری با موضوع کنترل خشم دانش آموزان هنرستان کارو دانش

گزارش تخصصی هنرآموز کودکیاری

گزارش تخصصی هنرآموز کودکیاری به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان کنترل خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه (  ۱۴-۱۶) سالگی با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۳۰ صفحه

در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی هنرآموز کودکیاری پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی هنرآموز کودکیاری را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصل های گزارش هنرآموز کودکیاری

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی هنرآموز کودکیاری به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه (  ۱۴-۱۶) سالگی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه (  ۱۴-۱۶) سالگی

دیباچه پیرامون قضیه خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه (  ۱۴-۱۶) سالگی

درک مشکل پیرامون قضیه  خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه (  ۱۴-۱۶) سالگی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه (  ۱۴-۱۶) سالگی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه (  ۱۴-۱۶) سالگی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه (  ۱۴-۱۶) سالگی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه (  ۱۴-۱۶) سالگی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه (  ۱۴-۱۶) سالگی

بررسی بیشتر در رابطه با خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه (  ۱۴-۱۶) سالگی

ارائه مستندات پیرامون خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه (  ۱۴-۱۶) سالگی

پیش بینی نتایج در مورد خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه (  ۱۴-۱۶) سالگی

راهکارها پیرامون قضیه خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه (  ۱۴-۱۶) سالگی

رفرنس و منبع مورد استفاده خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه (  ۱۴-۱۶) سالگی

راهکار ها

ذکر چند نکته برای اداره ی مناسب کلاس و هنرستان که نقش مهمّی در نظم اجتماعی و بالا رفتن بازدهی آموزشی دارد به شرح زیر می باشد :

۱- قوانینی را  که برای اداره ی کلاس ضروری  به نظر می رسد باید با عباراتی مشخص در ابتدای سال تحصیلی برای دانش آموزان بیان  کرد  و دانش آموزانیی که از قوانین اطاعت  کنند و از مقرّرات کلاس سرپیچی نکنند را جهت تشویق در اردو های تدارک دیده  شرکت  داد .

۲- در اوّل سال تحصیلی  جهت  اجرای مناسب  قوانین  واحد آموزشی هنرستان تعهّدنامه ی ثبت نام دانش آموزان را در چندین نوبت مراسم صبحگاهی قرائت و تعهّد اخلاقی از کلّیّه ی دانش آموزان گرفته شود .

۳- جهت اجرای نظم درکلاس ها و برای  همکاری با مدیر آموزشگاه  برای هر کلاس یک مبصر – جانشین – مسئول غائبین و  یک نفر  به عنوان مسئول  انتظامات سالن  در  حین  خروج  از  کلاس  و  حیاط  هنرستان  با  تأیید  دانش آموزان انتخاب می شوند .

۴- انتخاب دو نفر از دانش آموزان  تحت  عنوان  انتظامات جلوی  درب  ورودی سالن که در زنگ های تفریح مشغول انجام وظیفه می باشند .

۵- انتخاب سه نفر از دانش آموزان  شورای دانش آموزی  هنرستان  تحت عنوان انتظامات درب ورودی حیاط هنرستان در زنگ های تفریح جهت کنترل افراد متفرّقه و دانش آموزان .

۶- تهیّه ی پارچه ی سفید بازوبند برای انتظامات حیاط هنرستان  و درب  ورودی حیاط هنرستان و درب سالن ورودی در زنگ های تفریح .

۷- تذکّر و قرارداد با دانش آموزان مبنی بر این که درحیاط هنرستان رعایت حال دانش آموزان بیمار و ضعیف را بکنند و حتی احتمال بدهند که در حین دویدن امکان دارد به یک دانش آموزی برخورد کنند که عمل جراحی کرده و بر اثر برخورد آن ها به زمین بخورد و منجر به خسارت شود ،  در صورت بروز چنین حوادثی دانش آموز بی توجه مسئول پرداخت هزینه می باشد .

۸- تذکّر به دانش آموزان در خصوص  باز بودن درب ورودی حیاط هنرستان   مبنی بر  این که ورود دانش آموزان  به هنرستان  آزاد  امّا  خروج  از هنرستان ممنوع می باشد  و بدون اجازه ی مسئولین هنرستان  و خودسرانه خارج شدن  از هنرستان  تخلّف محسوب می شود .

۹- تهیّه ی دفتر انضباطی جهت یادداشت موارد تذکّر داده شده و موارد تشویقی دانش آموزان .

۱۰- پیگیری جدّی در مورد  غائبین و در صورتی که دانش آموز  بدون اطّلاع خانواده اش غیبت کند  قبل از زنگ هنرستان با خانواده اش تماس گرفته و علّت غیبت سؤال شود .

۱۱- تذکّرات خصوصی به دانش آموزان شلوغ ( بیش فعّال ) و ایجاد انگیزه و علاقه در دانش آموزان .

۱۲- داشتن قابلیّت صبر و بردباری درصورت بروز مشکل و توانایی گوش دادن به حرف های دانش آموزان تارسیدن به نتیجه و برقراری آشتی و رضایت بین دانش آموزان در صورت چشم پوشی کردن آن ها از مسایل به وجود آمده .

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی هنرآموز کودکیاری را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0