گزارش تخصصی معلم کلاس سوم : ۲۷ صفحه با موضوع مهار هیجان در دانش آموزانم

گزارش تخصصی معلم کلاس سوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی مهار هیجان در دانش آموزان

گزارش تخصصی معلم کلاس سوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی مهار هیجان در دانش آموزان  در دانش آموزان پایه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۷  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم کلاس سوم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  مهار هیجان در دانش آموزان

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  مهار هیجان در دانش آموزان

دیباچه پیرامون قضیه مهار هیجان در دانش آموزان

درک مشکل پیرامون قضیه  مهار هیجان در دانش آموزان

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  مهار هیجان در دانش آموزان

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  مهار هیجان در دانش آموزان

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه مهار هیجان در دانش آموزان

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  مهار هیجان در دانش آموزان

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  مهار هیجان در دانش آموزان

بررسی بیشتر در رابطه با مهار هیجان در دانش آموزان

ارائه مستندات پیرامون مهار هیجان در دانش آموزان

پیش بینی نتایج در مورد مهار هیجان در دانش آموزان

راهکارها پیرامون قضیه مهار هیجان در دانش آموزان

رفرنس و منبع مورد استفاده مهار هیجان در دانش آموزان

تحلیل یافته های علمی وبیان راه حل

اهداف می توانند به وسیله روش ها تحت تاثیر قرار گیرند.( ۱۹۹۹،rozyck)   بنابراین اعمال روش های درست تدریس و سبک های مناسب مدیریت با توجه به شرایط کلاس ، امکانات آموزشگاه ، توانایی معلم و نوع کتاب و محتوای درسی ، متفاوت میباشد.بررسی های به عمل آمده نشان می دهند که اغلب دانش آموزانی که دچارهیجان زیاد قرار می گرفتند مورد باز خواست قرار می گرفتندهیجان زیاد خود را پاسخی به هیجان زیاد دانش آموزان دیگر یا غفلت معلمان و اولیا بیان می کردند. به هر حال با توجه به این که اکثر دانش آموزان پاسخ هایی مبنی بر علاقه به رعایت نظم واجرای قوانین با ثبات تر در مدرسه داده بودند ولی همچنان شاهد مواردی از هیجان زیاد وشلوغی در دانش آموزانم بودم.بنابر این باید به دنبال علتی برای توجیه این رفتار می گشتم تا بتوانم با شناسایی درست مشکل راه حل مناسب را اتخاذ کنم.

دلایل هیجان زیاد دانش آموزان:

۱- موقعیت نا مساعد آموزش(کوچکی کلاس)

۲-به موقع اجرا نشدن عدالت ومقررات همگانی وتبعیض در ارائه ی پاداش وکیفر

۳-غفلت از تقویت به موقع رفتار

۴- روابط نا مناسب خانواده و….

بی توجهی به انتظارات کلاس

 

متناسب نبودن پاداش و کیفر با نوع رفتار

 

کوچک بودن فضای کلاس

 

فقدان یکی از والدین

 

دربررسی پرسش نامه مربوط به دانش آموزان نتایج زیر حاصل شد.

بیشتر هیجان زیاد دانش آموزان به دوستان وهمسالان مربوط می شد(سوال ۱۱)

و پس از آن بی علاقه گی دانش آموزان  به درس علت مهم دیگر هیجان زیاد دانش آموزان محسوب می شد(سوال۴)

سوال  دیگر پرسشنامه تقریبا  در یک سطح از تاثیر قرار داشتند وعوامل فوق از علت های اصلی هیجان زیاد دانش آموزان شناخته شدند.

با توجه به درصد هایی که از اطلاعات پرسشنامه بدست می اید راههای زیر برای کاهش تنش وبرقراری نظم بیشتر در کلاسهای مختلط جهت کیفیت بخشی اداره کلاس وارتقائ امر یادگیری پیشنهاد می گردد.

 راههای کاهش یا حذف رفتار های پر تنش

  1. رفتار های هیجان امیز را مشخص و قوانین کلاس را مطرح کند و دانش‌آموزان ملزم به رعایت آن شوند – ( فونتانا۱۹۸۷)
  2. بطور انفرادی با افراد نا منظم برخورد کرده دلایل هیجان زیاد را جویا ‌شوند .

 

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم کلاس سوم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0