نمونه سوالات ضمن خدمت ایمنی و امنیت مدرسه

سوالات ضمن خدمت آغاز سالتحصیلی همراه با ایمنی و امنیت در مدرسه

سایت ضمن خدمت فرهنگیان ایران در صدد آماده سازی یک بسته بسیار کامل منابع آزمون و سوالات ضمن خدمت آغاز سالتحصیلی همراه با ایمنی و امنیت در مدرسه میباشد . که بصورت مرتبط تا پایان دوره بروز رسانی شده و همکاران عزیزی که در این دوره مشارکت دارند بتوانند آنرا دانلود نموده و مورد استفاده قرار دهند .

این بسته دانلود شامل چه مواردی میباشد؟

محتویات این بسته دانلودی در آخرین ویرایش آن به شرح زیر میباشد . ( بروز رسانی ها و موارد اضافه شده تا پایان دوره برای خریداران ایمیل خواهد شد)
این بسته هم اکنون شامل ۱۴ فایل دانلودی میباشد که شامل نمونه سوال برای آزمونهای اول , دوم و سوم ایمنی و امنیت مدرسه , سوالات واقعی آزمون اول  و دوم ایمنی و امنیتمحتوا و منابع آموزشی  برای آزمون های اول , دوم و سوم و نهایی میباشد .

این بسته هم اکنون ۲۶۸ نمونه سوال برای آزمون های اول , دوم و سوم و نهایی ضمن خدمت ایمنی و امنیت مدرسه دارد

محتوا متنی  ویدئو های جلسات  اول , دوم و سوم و چهارم

نمونه سوال برای هر چهار مرحله آزمون

 سوالات آزمون واقعی اول و دوم و سوم ایمنی و امنیت

سوالات آزمون واقعی مشابه برگزار شده در خرداد ۹۷ با عنوان مدرسه آماده

سند مخاطرات مدرسه

دستورالعمل ایمنی مدرسه

دستورالعمل شورای عالی آموزش در باره ایمنی و امنیت مدرسه

آپدیت های بسته دانلودی سوالات ایمنی و امنیت مدرسه

این مجموعه به فاصله کمی بعد از انتشار ویدئو جلسات جدید بروز رسانی شده و محتوای متنی حاصل از ویدئوی جلسات و نمونه سوالات استخراج شده از آن به بسته اضافه شده و برای کاربرانی که آنرا خریداری کرده باشند ایمیل میشود.
فایل های نمونه سوال و محتوای متنی با تنظیمات چاپی بر روی کاغذ آ ۴ آماده میشوند و میتوانید آنها را پرینت کرده و مورد استفاده قرار دهید یا در گوشی و کامپیوتر رومیزی آنها را باز کرده و استفاده نمایید.
نمونه سوالات ضمن خدمت آغاز سالتحصیلی همراه با ایمنی و امنیت در مدرسه

دانلود سوالات و منابع آزمون های ضمن خدمت آغاز سال تحصیلی همراه با ایمنی و امنیت در مدارس

همینک میتوانید بسته کامل منابع و سوالات ضمن خدمت آغاز سالتحصیلی همراه با ایمنی و امنیت در مدرسه را میتوانید از همین صفحه دانلود و مورد استفاده قرار دهید. . توجه داشته باشید که یکبار خرید تا پایان آزمون های این دوره کافی خواهد بود و همکاران ما بصورت مرتب موارد و سوالات اضافه شده به این بسته را برای خریداران ایمیل خواهند کرد . بنابر این توصیه میششود هنگام خرید فایل ایمیل صحیح و در دسترس ارائه کنید تا به موقع بتوانید موارد اضافه شده را در یافت نمایید.

دانلود کنیـــــــــــــد:

برای دانلود منابع و نمونه سوالات ضمن خدمت آغاز سالتحصیلی همراه با ایمنی و امنیت در مدرسه روی دکمه خرید کلیک کنید . بعد از مرحله پرداخت به صفحه دانلود سوالات هدایت میشوید.

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

  1. اما سوالات برای دانلود بالانیومد.وسوابق خریدهم باوجودکم شدن هزینه چیزی نشان نداد.

0