نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

مجموعه ۵۰۰۰سوال تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش  آموزگار ابتدایی همراه با پاسخنامه و منابه آزمون ۱۴۰۰و ۱۴۰۱

بهترین کتاب استخدامی, بهترین کتاب استخدامی آموزش و پرورش, خرید کتاب استخدامی, دانلود رایگان سوالات استخدامی اموزگار ابتدایی, دانلود رایگان نمونه سوالات آموزگار ابتدایی, دانلود رایگان نمونه سوالات تخصصی آموزگار ابتدایی, دانلود سوالات تخصصی آموزگار ابتدایی, دانلود نمونه سوالات تخصصی آموزگار ابتدایی, سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۶, سوالات استخدامی آموزش و پرورش ۹۶, سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش, کتاب ازمون استخدامی, مجموعه سوالات مخصوص آموزگار ابتدایی, منابع آزمون استخدامی, منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش, منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۶, منابع استخدامی, منابع استخدامی ۹۶, منابع استخدامی آموزش و پرورش, منابع استخدامی آموزگار ابتدایی, منابع تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش, نمونه سوالات آموزگار ابتدایی, نمونه سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی مجموعه ۵۰۰۰سوال تخصصی آموزگار ابتدایی همراه با پاسخنامه

سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی

مجموعه ۵۰۰۰سوال تخصصی آموزگار ابتدایی همراه با پاسخنامه
همراه با جزوات تخصصی استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش

دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش ( آموزگار دوره ابتدایی )

بسیاری از شرکت کنندگان در آزمون های استخدامی آموزش و پرورش علاقه دارند تا به عنوان آموزگار دوره ابتدایی در این آزمون پذیرفته شوند.امروز و در این مطلب برای شما خوبان نمونه سوالات استخدامی تخصصی  آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش را جهت دانلود قرار داده ایم که امیدواریم با دریافت این منابع ارزشمند بتوانید تا حدی دانش و آمادگی علمی خود را ارتقاء دهید که در این آزمون استخدامی پذیرفته شده و استخدام شوید.

نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش آموزگار ابتدایی 1400-1401

بسته سوالات و جزوات تخصصی استخدامی اموزگار ابتدایی

آموزگار دوره ابتدایی آموزش و پرورش همانطور که از نامش پیداست خوشه شغلی است که مربوط به جذب و انتخاب معلمان و آموزگاران ابتدایی این ارگان است و پذیرفته شدگان این آزمون می بایست به عنوان معلم در مدارس ابتدایی مشغول فعالیت شوند لذا  فایل۹۹  جهت آمادگی هر چه بیشتر این عزیزان محصولی را آماده نموده است تا با دانلود و مطالعه آن بتوانند به سطحی قابل قبول از دانش عمومی و تخصصی دست یابند تا انشالله یکی از نفرات برتر این رقابت علمی بوده و استخدام شوند.

بسته سوالات و جزوات تخصصی استخدامی اموزگار ابتدایی

چرا فایل۹۹ بهترین گزینه برای تهیه سوالات آموزگار ابتدایی است ؟
این بسته، کاملترین مجموعه سوالات استخدامی رشته شغلی آموزگار ابتدایی (ابتدایی) برای آزمون استخدامی آموزش و پروش در سال ۱۳۹۸ می باشد
با مطالعه بسته سوالات تخصصی فایل۹۹ دیگر، هیچ نیازی به تهیه و مطالعه منبع دیگری برای آمادگی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ندارید.
بسته جامع استخدامی آموزگار ابتدایی کلیه نیازهای شما را در ارتباط با خلاصه دروس و نکات مهم و کلیدی و نمونه سوال های بسیار متنوع و متعدد مرتفع می سازد.

مواد آزمون استخدامی رشته شغلی آموزگار ابتدایی شامل موارد زیر است:

الف ) مواد آزمون عمومی به شرح زیر تعیین می شود:
۱- فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL)
۲- ریاضی و آمار مقدماتی
۳- زبان و ادبیات فارسی
۴- معارف اسلامی
۵- زبان انگلیسی عمومی
۶- اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی
۷- هوش و توانمندیهای عمومی
ب) مواد آزمون تخصصی:
۱- اصول و فلسفه تعلیم و تربیت
۲- روان شناسی پرورشی
۳- روانشناسی رشد
۴- روشها و فنون تدریس
۵- اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی

بسته سوالات و منابع استخدامی تخصصی  آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش / پکیج کامل

سوالات تخصصی استخدامی آموزگار ابتدایی که برای آزمون سال ۹۸ این رشته شغلی بسیار مناسب می باشد طی بررسی و رصد آزمون های ادوار اخیر آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش و آزمون های مرتبط حاصل شده اند و داوطلبان حتما با این منابع تخصصی آموزگار ابتدایی یک پاسخگویی خوب را برای خود رقم خواهند زد چرا که تمام دروس مربوط به این بخش آزمون در این بسته مطالعاتی موجود است.

  • ۷۷۲ سوال تخصصی اصول و فلسفه تعلیم و تربیت + پاسخ نامه (همراه با ۳۳ صفحه جزوه تخصصی)
  • ۱۸۰ سوال تخصصی روانشناسی پرورشی + پاسخ نامه
  • ۱۱۱۰ سوال تخصصی روانشناسی تربیتی + پاسخ نامه(همراه با ۸۰ صفحه جزوه تخصصی)
  • ۲۰۹۶ سوال تخصصی روانشناسی رشد + پاسخ نامه(همراه با ۶۰ صفحه جزوه تخصصی)
  • ۵۴۷ سوال تخصصی روش ها و فنون تدریس + پاسخ نامه (همراه با ۳۴ صفحه جزوه تخصصی)
  • ۵۷۴ سوال تخصصی اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی + پاسخ نامه (همراه با ۵۳ صفحه جزوه تخصصی)

توضیحات
با مطالعه بسته موجود در بسته استخدامی آموزگار ابتدایی، هیچ نیازی به تهیه و مطالعه منبع دیگری برای آمادگی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ندارید.
بسته جامع استخدامی آموزگار ابتدایی کلیه نیازهای شما را در ارتباط با خلاصه دروس و نکات مهم و کلیدی و نمونه سوال های بسیار متنوع و متعدد مرتفع می سازد.
ما تمام نیازهایی که یک داوطلب برای آمادگی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی می بایست داشته باشد را شناسایی کرده و این بسته را به شما پیشنهاد میکنیم.
شما فقط کافیست این بسته را تهیه و با صرف زمان و تمرکز کافی، مطالب آن را مطالعه نمایید.
با مطالعه کتاب های موجود در این بسته به حداکثر آمادگی برای آزمون خواهید رسید و گام مهمی جهت قبولی در آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی برمی دارید.
سوالات  موجود در بسته استخدامی آموزگار ابتدایی شامل خلاصه مباحث اساسی و کاربردی و نکات مهم و کلیدی و نمونه سوال های بسیار متنوع و متعدد با پاسخ های کلیدی برای کلیه دروس تخصصی آموزگار ابتدایی می باشد.
نکات مهم:

برای دانلود مجموعه ۵۰۰۰سوال تخصصی آموزگار ابتدایی همراه با پاسخنامه اینجا کلیک کنید

بهترین کتاب استخدامی, بهترین کتاب استخدامی آموزش و پرورش, خرید کتاب استخدامی, دانلود رایگان سوالات استخدامی اموزگار ابتدایی, دانلود رایگان نمونه سوالات آموزگار ابتدایی, دانلود رایگان نمونه سوالات تخصصی آموزگار ابتدایی, دانلود سوالات تخصصی آموزگار ابتدایی, دانلود نمونه سوالات تخصصی آموزگار ابتدایی, سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۸, سوالات استخدامی آموزش و پرورش ۹۶, سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش, کتاب ازمون استخدامی, مجموعه سوالات مخصوص آموزگار ابتدایی, منابع آزمون استخدامی, منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش, منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۶, منابع استخدامی, منابع استخدامی ۹۶, منابع استخدامی آموزش و پرورش, منابع استخدامی آموزگار ابتدایی, منابع تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش, نمونه سوالات آموزگار ابتدایی, نمونه سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی مجموعه ۵۰۰۰سوال تخصصی آموزگار ابتدایی همراه با پاسخنامه

جهت خرید سوالات از سایت دبیران آنلاین روی دکمه خرید و دانلود کلیک کنید.

۱۰۰۰۰ تومان – خرید
مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

محصولات مرتبط

شرایط و منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 ( اعلام شرایط )

شرایط و منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰ ( اعلام شرایط ) اعلام شرایط و منابع آزمون استخدام آموزش و پرورش  ۱۰مرداد خبرگزاری صدا و سیما : وزیر آموزش و پرورش گفت : ثبت‌نام از متقاضیان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از ۱۱ تا ۱۷ مرداد و از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور انجام خواهد شد. علی اصغر فانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود : شرایط و منابع این آزمون شنبه ۱۰ مرداد از طریق پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش و سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع متقاضیان خواهد رسید. وی تاکید کرد : آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۲۷ شهریور برگزار می‌شود و ۵ هزار نفر پس از موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه به استخدام آموزش و پرورش در می آیند. وی افزود : پذیرفته شدگان این آزمون یک سال در دانشگاه فرهنگیان آموزش خواهند دید و از مهر ۹۵ وارد مدارس می شوند. دانلود رایگان ۱۰۰۰ سوال استخدامی آموزش و پرورش

قیمت : 0 تومان

دیدگاهی بنویسید

0