دانلود پروپوزال تکمیل شده و پر شده علوم تربیتی مدیریت اموزی و آموزش و پرورش ابتدایی: بررسی تأثیر ارائه تکلیف به روش حل تمرین بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی در منطقه دشمن زیاری در سال تحصیلی ۸۷ – ۸۸٫ نمونه فرم تکمیل شده و پر شده کارشناسی ارشد و دکتری و پروپوزال رشته های مختلف آماده برای درس روش تحقیق مدیریت، حسابداری، روانشناسی، معماری، عمران، تربیت بدنی، کارآفرینی، پزشکی، علوم سیاسی، شیمی، فیزیک و سایر رشته های دانشگاهی

دانلود پروپوزال تکمیل شده و پر شده علوم تربیتی مدیریت اموزی و آموزش و پرورش ابتدایی: بررسی تأثیر ارائه تکلیف به روش حل تمرین بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی در منطقه دشمن زیاری در سال تحصیلی ۸۷ – ۸۸٫ نمونه فرم تکمیل شده و پر شده کارشناسی ارشد و دکتری و پروپوزال رشته های مختلف آماده برای درس روش تحقیق مدیریت، حسابداری، روانشناسی، معماری، عمران، تربیت بدنی، کارآفرینی، پزشکی، علوم سیاسی، شیمی، فیزیک و سایر رشته های دانشگاهی

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

مشکلی که دربیشترمدارس کشور ما وجوددارد،این است که دانش آموزان به مطالعه اطلاعات محتوای کتاب ها اکتفا می کنند،این در حالی که دانش آموزان باید فرصتی برای رشد خلاقیت و دست یابی به همان امکاناتی که هستی به او عطا کرده است را داشته باشد.بدون شک تکلیف شب فرصتی برای تمرین و ایجاد یاد گیری است و به منزلهً پنجره ای است که از طریق آن والدین زندگی روزمره تحصیلی و علمی فرزندان شان را در مدارس تماشا بکنند(گروه آموزشی مدیران،۱۳۸۶).

انجام تکلیف به روش حل تمرین باعث می شود مطالبی که ازقبل یاد گرفته شده ، تقویت شده و در زندگی واقعی فرد در بیرون از مدرسه تأثیرات فراوان داشته باشد،تکالیفی که به دانش آموزان ارائه می شود باید متنوع،معنادار و هدف دار باشد و به گونه ای ارائه شود تا ذهن دانش آموزان رادرابعادگوناگون به فعالیت وادارکند و همین باعث می شودکه دانش آموز احساس نکند که کاری عبث و بیهوده انجام می دهد (شعبانی،۱۳۸۰).

تکالیف شب که با کیفیت خوب به دانش اموزان ارائه می شود،باعث افزایش انگیزه تحصیلی دانش آموزان شده و آن ها می توانند در تکالیف بعدی که به آن ها ارائه می شود،موفق بشوند و ویژگی های ورودی عاطفی ورفتار های ورودی شناختی را برای تکلیف بعدی تغییردهد،که دراین صورت دانش آموزان احساس اطمینان به توانایی خود به منظورازعهده برآمدن مقتضیات تحصیلی و فعالیت های آموزشی دست پیدامی کنند(سیف،۱۳۸۶).

یکی از عواملی که باعث رضایت خاطر دانش آموزان در انجام تکلیف تمرینی مِی شود،انجام فعالیت یادگیری آن ها و استفاده مناسب از زمان برای انجام تکلیف آموزشی و کسب موفقیت است.وقتی که دانش آموز نقش انجام تکلیف شب را بر عهده میگیرد و آن را با موفقیت انجام می دهد،رضایت و امنیت لازم رابه دست می آورد و می تواند فعالیت های آموزشی را سازماندهی کند( ملکی،۱۳۸۴).

انجام تکلیف به روش حل تمرین فرصتی برای انجام دادن مهارتهای کسب شده و بکار گیری آموخته های جدید توسط دانش آموزان می باشد،این روش در تثبیت یادگیری،رفع نقاط ضعف درسی دانش آموزان،افزایش سرعت عمل در یادآوری مطالب ، تقویت حضور ذهن و ایجاد شرایط مناسب بین پیش دانسته ها و آموخته های جدید موثر است (نجاریان،۱۳۷۰).

مدرسه بایدکودکان را یاری رساند تا هم به رشداجتماعی برسند و در آینده بتوانند زندگی سعادتمندانه ای داشته باشند و هم شایستگی هایی به دست آورند که آن هارابه زندگی رضایتبخشی هدایت کند و به استقلال و رشد شخصیت برساند،تا بتوانند فعالانه در ساختن زندگی خاص خویش نقش خودرا ایفا نماید(نظری نژاد،۱۳۸۵).

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0