اقدام پژوهی معلم کلاس چهارم ابتدایی: چگونه توانستم نقاشی و رنگ آمیزی دانش آموزم صادق را در کلاس چهارم دبستان … بهبود بخشم

اقدام پژوهی معلم کلاس چهارم ابتدایی

اقدام پژوهی معلم کلاس چهارم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم نقاشی و رنگ آمیزی دانش آموزم صادق را در کلاس چهارم دبستان … بهبود بخشم

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم چهارم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

متخصصان و معلمان هنر می توانند از خلاقیت خود استفاده کنند و روش هایی را برای آموزش بهتر ارائه دهند، نکته مهم در این روش ها و راهکارها انعطاف پذیری است طوری که دانش آموز این انعطاف پذیری را احساس کند، اگر دانش آموز این برنامه ها را نظیر آموزش ریاضی و یا ادبیات سخت و خشک بداند قطعاً همکاری لازم را نخواهد داشت( تیموری: ۱۳۹۲، ۶۳).

  1. برای اجرای طرح جدید، ابتدا علی رغم موضوعی نبودن کلاسها در مدرسه فرزانگان یک کلاس اختصاصی برای هنر که از نور کافی و مطلوبی برخوردار بود انتخاب کرده و از دانش آموزان خواسته شد که به صورت کنفرانسی و یا نعلی شکل، صندلی های خود را مرتب کنند با این چیدمان همه بچه ها معلم و تخته را به صورت کامل دیده و معلم نیز راحت می توانست برای دیدن آثار و کارهای آن ها رفت و آمد کند و خیلی مورد توجه دانش آموزان قرار گرفت بعد با انتخاب خود دانش آموزان آن ها به گروه های ۵ نفره تقسیم شدند تا راحت تر در کارهای گروهی فعالیت کنند.
  2. برای انجام هر فعالیت ابتدا با بچه ها مشورت شده و نظر آن ها خواسته می شد این کار احساس ارزشمند بودن عقاید شان را به همراه داشت.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معلم کلاس چهارم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  رنگ آمیزی  

پیشگفتار در رابطه با  رنگ آمیزی   

مقدمه  موضوع در رابطه با رنگ آمیزی   

شناسایی مسئله در رابطه با  رنگ آمیزی   

توصیف وضع موجود

اینجانب ……….. شاغل در مدارس آموزش و پرورش شهرستان …………، دارای ……….. سال سابقه خدمت و مدرک ……….. در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ تدریس در مدرسه ……………را به عهده داشته ام تحقیق و اقدام پژوهی بنده مربوط به دانش آموزم صادق است اما با توجه به موضوع اقدام پژوهی در جاهایی از نظرات و تجربیات سایر دانش آموزان و همکاران و دانش آموزان و حتی در جلسه گروه های آموزشی از نظر سایر همکاران هنر نیز استفاده شده است

پس از گذشت یک یا دو هفته که از شروع سال تحصیلی می گذشت. متوجه شدم دانش آموزم صادق با آن که در سایر دروس وضعیت خوبی دارد یا دست به مداد نبرده یا این که خیلی ابتدایی همراه با ایراد زیاد آن را میکشد . و رنگ آمیزی میکند و با بی حوصلگی و چهره ی درهم رفته مشغول کار شده.  و بیشتر کارهایش  شبیه هم و یا خیلی ابتدایی و ساده در حد یک خانه که لامپ آن از بیرون مشخص بود یا درختهایی شبیه بستنی کیم ، این ها  برای دانش آموز  ضعیف می نمود .

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  رنگ آمیزی   

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با رنگ آمیزی   

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  رنگ آمیزی   

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با رنگ آمیزی   

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  رنگ آمیزی   

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با رنگ آمیزی   

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با رنگ آمیزی   

نتیجه گیری در رابطه با رنگ آمیزی  

پیشنهادات در رابطه با رنگ آمیزی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با رنگ آمیزی   

برای دانلود اقدام پژوهی معلم کلاس چهارم ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 

 

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0