اقدام پژوهی معلمان سوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم مشکل ناخن جویدن و استرس را در علی دانش آموز کلاس سوم بهبود بخشم
اقدام پژوهی معلمان سوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم مشکل ناخن جویدن و استرس را در علی دانش آموز کلاس سوم بهبود بخشم در قالب ورد و قابل ویرایش
اقدام پژوهی معلمان سوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم مشکل ناخن جویدن و استرس را در علی دانش آموز کلاس سوم بهبود بخشم
بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام پژوهی معلم ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.
همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :
جویدن ناخن عادتی خجالتآور، ناپسند و از لحاظ اجتماعی غیرقابل قبول است که در کودکان شیوع بیشتری دارد و میتواند باعث عوارضی مانند کوتاهی غیرعادی ناخنها، التهاب و عفونت اطراف آن و آسیب به رفتار خود فرد شود. کارشناسان علل مختلفی برای جویدن ناخن مطرح میکند. آنان معتقدند علت عمده آن، ناشی از ترس و اضطراب است. و روشی برای ابراز دلگیریها و دلخوریها باشد. هنگامی که کودک نمیتواند خشم خود را در مقابل ناکامیها و محرومیتها نشان دهد با جویدن ناخن آرامش موقتی پیدا میکند. که آثاری نظیر افت تحصیلی و کاهش اعتماد به نفس همراه دارد و لازم است والدین مربیان مدرسه بیشتر به این مسأله توجه کنند و به سادگی از کنار آن نگذرند. ما وقتی که فرزندانمان مریض جسمی میشوند برای سلامتی آنان تلاش میکنیم اما وقتی عصبی میشوند و پرخاشگری میکنند و افسرده میشوند و … بر آنان فشار میاوریم و تحقیرشان میکنیم. برای اینکه کودکی به این اختلال رفتاری دچار نشود والدین باید رابطهی خوبی با یکدیگر داشته باشند و محیطی آرام و بدون دغدغه برای فرزندان خود فراهم کنند. لذا اینجانب به عنوان آموزگار مدرسه تلاش کردم که تا با اجرای یک طرح اقدام پژوهی، رفتار یکی از آینده سازان کشور عزیزمان، را اصلاح نمایم تا شاهد موفقیت هر چه بیشتر دانشآموزان در عرصههای مختلف زندگی باشیم.
تیترهایی که در این اقدام پژوهی معلمان سوم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:
عنوان مطلب در رابطه با استرس
پیشگفتار در رابطه با استرس
مقدمه موضوع در رابطه با استرس
شناسایی مسئله در رابطه با استرس
توصیف وضع موجود
اینجانب … مدت .. سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم و هم اکنون به عنوان آموزگار … تدریس می نمایم. در سال تحصیلی اخیر … نفر دانش آموز در پایه سوم نفر دانش آموز در پایه .. داشتم.. علی دانشآموز کلاس .. مدرسهی .. شهرستان .. میباشد.. او در کلاس و ساعات تفریح دستش در دهان میباشد و مشغول ناخن جویدن است. در کارهای گروهی کلاس شرکت فعال ندارد به پرسشها پاسخ کوتاه و آرام میدهد. اعتماد به نفس کافی را هم ندارد.
انگار موضوعی او را میرنجاند و به همین خاطر نگران و مضطرب است. در روزهای اخیر هم افت تحصیلی داشته است. لذا وضعیت موجود برایم خوشایند نبود و با توجه به اهمیت موضوع، تصمیم گرفتم تا آنجایی که ممکن است در این وضعیت نامطلوب رفتاری تغییراتی ایجاد کنم به عنوان یک امانتدار، برای پیشگیری از ضایع شدن این امانت الهی کاری انجام بدهم.
گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با استرس
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با استرس
انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با استرس
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با استرس
گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با استرس
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با استرس
تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با استرس
نتیجه گیری در رابطه با استرس
پیشنهادات در رابطه با استرس
منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با استرس
برای دانلود اقدام پژوهی معلمان سوم ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.
دیدگاهی بنویسید