اقدام پژوهی معاونت آموزشی مدرسه با موضوع چگونه توانستم کیانا را به درس و مدرسه و ماندن در کلاس علاقه مند نمایم

اقدام پژوهی معاونت آموزشی مدرسه با موضوع چگونه توانستم کیانا را به درس و مدرسه و ماندن در کلاس علاقه مند نمایم در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی معاونت آموزشی مدرسه با موضوع چگونه توانستم کیانا را به درس و مدرسه و ماندن در کلاس علاقه مند نمایم

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معاون آموزشی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

عده ای از روانشناسان رفتار انسان را متأثر از احساسات او می انگارند. یعنی احساسات انسان ایجاد کننده رفتار او است. به عبارت دیگر احساسات، طرز فکرها، اعتقادات و ادراکات انسان به وجود آورنده رفتارند. از نظر تربیتی نیز این عقیده بسیار اهمیت دارد. اگر دانش آموزی احساس کند که معلمش او را دوست دارد، رفتارش نسبت به آن معلم دوستانه خواهد بود و به درس آن معلم نیز علاقه مند خواهد شد. در مقابل اگر احساس کند که معلم او را دوست ندارد، احتمالاً نسبت به درس آن معلم نیز علاقه ای نخواهد داشت. بنابراین باید کوشید تا چیزهایی را که دانش آموز در زندگی به آنها علاقه دارد شناسایی نمود و کار کردن با دانش آموز را از چیزهای دوست داشتنی آغاز کرددعواهای خانوادگی زن و شوهر و تداوم آنها یکی از عواملی است که بشدت سبب تضعیف روحیه و بی علاقگی تحصیلی دانش آموزان می شود. از آنجایی که کودکان در چنین لحظاتی زود انرژی و توان خود را از دست می دهند و نمی توانند همزمان با تحصیل بار مشکلات خانوادگی را نیز به دوش بکشند خسته و ناتوان می شوند و اولین آثار خستگی روحی آنها را می توان در کیفیت نمرات درسی آنها مشاهده کرد.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معاونت آموزشی مدرسه وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  علاقمندی به مدرسه

پیشگفتار در رابطه با  علاقمندی به مدرسه 

مقدمه  موضوع در رابطه با علاقمندی به مدرسه 

شناسایی مسئله در رابطه با  علاقمندی به مدرسه 

توصیف وضع موجود

اینجانب ……….. معاون آموزشی آموزشگاه ابتدایی …………..مدت ………. سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم و هم اکنون …. سال است که در این آموزشگاه در حال خدمت هستم در این آموزشگاه  با دانش آموزی در پایه دوم برخورد کردم که علاقه زیادی به درس و مدرسه نداشت و علاقه ای به در کلاس ماندن نداشت. متاسفانه تعدادی از معلمین زمانی که در شروع سال تحصیلی به کلاس وارد می شوند، دانش آموزان گستاخ و شلوغ را شناسایی کرده و برای جلوگیری از مشکلات بعدی با طعنه و دشنام و تحقیر سعی در سرکوب کردن او می نمایند. این عمل ممکن در مورد تعداد انگشت شماری از دانش آموزان، به ظاهر با موفقیت همراه باشد اما آتش لجاجت را در وجود او شعله ور می کند و حداقل کاری که می کند توجه نکردن و دل سردشدن از درس می باشد و در مورد تعدادی از دانش آموزان نیز باعث درگیری های لفظی و زمینه تنبیه های بدنی و غیر بدنی می گردد.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  علاقمندی به مدرسه 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با علاقمندی به مدرسه 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  علاقمندی به مدرسه 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با علاقمندی به مدرسه 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  علاقمندی به مدرسه 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با علاقمندی به مدرسه 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با علاقمندی به مدرسه 

نتیجه گیری در رابطه با علاقمندی به مدرسه

پیشنهادات در رابطه با علاقمندی به مدرسه

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با علاقمندی به مدرسه 

برای دانلود اقدام پژوهی معاونت آموزشی مدرسه و دریافت اقدام پژوهی معاونت آموزشی از لینک خرید استفاده نمایید.

 

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0