اقدام پژوهی ریاضی پایه پنجم با موضوع چگونه توانستم درس ریاضی را برای دانش آموزان کلاس پنجم ……جذاب نمایم
اقدام پژوهی ریاضی پایه پنجم با موضوع چگونه توانستم درس ریاضی را برای دانش آموزان کلاس پنجم ……جذاب نمایم در قالب ورد و قابل ویرایش
اقدام پژوهی ریاضی پایه پنجم با موضوع چگونه توانستم درس ریاضی را برای دانش آموزان کلاس پنجم ……جذاب نمایم
بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام پژوهی معلم پنجم ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.
همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :
اضطراب ریاضی ونقش معلمان
بدیهی است رفتارهای پنهان و آشکار (کلامی و غیرکلامی) معلم در بروز اضطراب دانش آموزان از درس ریاضی تاثیر زیادی دارد. زمانی که معلم ناخودآگاه اخم میکند یا با جملاتی توهینآمیز و ترشرویی موجب کاهش اعتماد به نفس شاگرد میشود، او را از دستیابی به جواب نهایی پرسش یا مساله بازمی دارد.
در مواردی نیز، اضطراب از آموزش صحیح درس ریاضی به دانش آموزان موجب ضعف شیوههای تدریس معلم میشود و ریشههای اضطراب را در دانش آموزان به وجود میآورد. گروهی از معلمان نیز تصور می کنند ریاضی مقطع ابتدایی به قدری ساده است که تمامی دانش آموزان باید آن را بفهمند.
در حالی که اگر با مراحل رشد ذهنی دانش آموزان آشنا باشند، این انتظار بیمورد را از آنها نخواهند داشت. شناخت اعداد، عددنویسی، درک بزرگتر و کوچک تر، فهم عمل جمع و تفریق و درک مفهوم ضرب و تقسیم نخستین گامهای آموزش ریاضی است
تیترهایی که در این اقدام پژوهی ریاضی پایه پنجم وجود دارد شامل موارد زیر است:
عنوان مطلب در رابطه با معضل ریاضی
پیشگفتار در رابطه با معضل ریاضی
مقدمه موضوع در رابطه با معضل ریاضی
شناسایی مسئله در رابطه با معضل ریاضی
توصیف وضع موجود
اینجانب ………. است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم. و هم اکنون آموزگار پایه پنجم آموزشگاه ………. هستم. آنچه ذهن مرا را به خود مشغول کرده بود ، به شرح زیر است: در اوایل سال تحصیلی یاد شده، همواره رفتار دانشآموزان در زنگ ریاضی، توجه مرا به خود جلب میکرد. بدان معنا که در این زنگ، شاهد چهرههای درهم رفته و بی حوصلهی آنان بودم. بعضی از دانش آموزان در این زنگ با یکدیگر صحبت میکردند، برخی از آن ها بی مورد اجازهی بیرون رفتن از کلاس را میگرفتند، چند تا از دانشآموزان سرشان را روی میز خود گذاشته چرت می زدند. گاهی اوقات کتاب ریاضیشان را نمیآوردند و هنگام انجام تمرینها، دائم در کلاس راه میرفتند. در واقع آن چه بیش از هر چیز مرا متعجّب میکرد، کمتحرکی و بیتوجهی آنان نسبت به درس ریاضی بود، زیرا آنها در زنگهای دیگر فعال و پرتحرّک بودند و برای انجام دادن فعالیّتهای مربوط به درسهای دیگر میل و رغبت زیادی از خود نشان داده و فعالیتهای مورد نظر را به خوبی، کامل و تمیز انجام میدادند، اما درکلاس ریاضی علاوه بر این که غیرفعال بودند، تکالیف و فعالیتهای مربوطه را نیز کامل و مرتب انجام نمی دادند!
گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با معضل ریاضی
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با معضل ریاضی
انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با معضل ریاضی
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با معضل ریاضی
گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با معضل ریاضی
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با معضل ریاضی
تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با معضل ریاضی
نتیجه گیری در رابطه با معضل ریاضی
پیشنهادات در رابطه با معضل ریاضی
منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با معضل ریاضی
برای دانلود اقدام پژوهی ریاضی پایه پنجم و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.
دیدگاهی بنویسید