اقدام پژوهی دبیر شیمی: استفاده از روش خلاقانه در تدریس و تاثیر مثبت بر سطح علمی دانش آموزانم

اقدام پژوهی دبیر شیمی

اقدام پژوهی دبیر شیمی با موضوع چگونه توانستم بوسیله ی بکارگیری روشهای خلاقانه در تدریس سطح علمی دانش آموزانم را در درس شیمی بالا ببرم

بانک فایل معلمان : گویا طرح تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی دبیر  شیمی   را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

کتاب های شیمی دارای مزایا و معایبی می باشند که باید در حین تدریس به آن ها توجه کرد. ابتدا مزایای این کتاب ها را بیان می کنم. مثلاً در این کتاب ها به مشکلات روز دنیا پرداخته شده است و فاصله موضوعی میان کتاب های درسی با کتاب های دانشگاهی بسیار کاهش یافته است. در ضمن از طرح مسایل پیچیده کاسته شده و به مفاهیم بنیادی بیش تر پرداخته شده که بسیار مفید است. در تألیف کتاب ها از منابع معتبر داخلی و خارجی استفاده شده است و از نظر تعداد شکل، نمودار و جدول های مناسب، کتاب ها مفید و غنی هستند. این کتاب ها ظاهر نسبتاً خوبی دارند و حتی در حاشیه ها جای کافی برای یادداشت مطالب لازم وجود دارد. بخش های «بیش تر بدانید» که در متن کتاب آمده است نیز نه تنها برای دانش آموزان، بلکه برای دبیران بسیار سودمند است.

سرفصل های نمونه اقدام پژوهی بکارگیری روش های خلاقانه و نوین در تدریس شیمی

تیترهایی که در این اقدام پژوهی دبیر شیمی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  بکارگیری روش های خلاقانه تدریس

پیشگفتار در رابطه با  روش های تدریس نوین

مقدمه  موضوع در رابطه با روش های خلاقانه تدریس

شناسایی مسئله در رابطه با  روش های خلاقانه تدریس

توصیف وضع موجود

اینجانب ….. دبیر شیمی آموزشگاه ….. شهرستان ….. دارای ….. سال سابقه در آموزش و پرورش می باشم.تدریس علوم پایه از جمله شیمی از دشواری های خاص برخوردار است. یکی از مشکلات عمده در تدریس این درس، تنوع مطالب و عنوان ها در آن است. چنان که، در آن با مفاهیم، مسایل، موارد آزمایشگاهی و جنبه های کاربردی روبرو هستیم و به هم پیوستگی مطالب و عدم درک عمیق موضوعی سبب ضعف در یادگیری می شود. همچنین اگر دانش آموز در پیش نیازهای درس خاصی مهارت کافی نداشته باشد، به دشواری می تواند به یادگیری مباحث در سال های بعد ادامه دهد.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه نحوه استفاده از روش های نوین تدریس

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه روش های نوین و خلاقانه تدریس

دانلود اقدام پژوهی دبیر شیمی 

برای دانلود اقدام پژوهی دبیر شیمی و دریافت اقدام پژوهی دبیران شیمی از لینک خرید استفاده نمایید.

اگر در خرید اینترنتی و یا دانلود فایل مشکل داشتید در تلگرام ما را در جریان بگذارید.

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0