اقدام پژوهی پرخاشگری پایه پنجم ابتدایی با موضوع چگونه می توانم پرخاشگری را در محمد برطرف سازم

اقدام پژوهی برای معلمان پنجم ابتدایی با موضوع چگونه می توانم پرخاشگری را در محمد برطرف سازم دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی برای معلمان پنجم ابتدایی با موضوع چگونه می توانم پرخاشگری را در محمد برطرف سازم

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

برای شناخت هرچه بیشتر مشکل محمد می بایست اطلاعات لازم و دقیق جمع آوری می شد.لذا با استفاده از روشها ی گوناگون من جمله؛مشاهده رفتار و وضعیّت زندگی خانوادگی ،مصاحبه با خود دانش آموز، مادرش و اولیا ی مدرسه ، لیست نمرات و پرسشنامه،اطلاعات لازم جمع آوری شد.البته چون امکان مشاهده طولانی و غیر مستقیم برای اینجانب فراهم نبود و از طریق مشاهده مستقیم هم اطلاعات چندان زیادی حاصل نشد لذا ترجیح دادم از طریق سایر روشهای ممکن من جمله؛مصاحبه با مادرش و رفتن به منزل، مصاحبه با آموزگار، مدیر ومعاونان دبستان ، پرسشنامه کتبی و فرم اطلاعاتی نمرات،استفاده نمایم.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی برای معلمان پنجم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  پرخاشگری

پیشگفتار در رابطه با  پرخاشگری 

مقدمه  موضوع در رابطه با پرخاشگری 

شناسایی مسئله در رابطه با  پرخاشگری 

توصیف وضع موجود

محمد –دانش آموز پایه پنجم-پسر یازده ساله ای که قدی متوسط داشت با چهر ه ای سبزه و چشمانی تیز. سر و وضع او بسیار نامناسب و دارای اختلالات رفتاری و عاطفی بود.به گفته ی خودش در سال ۸۵ به همراه خانواده از روستا به شهر آمده و از این شهر هم خوشش نمی آمد . رابطه خوبی با دانش آموزان و همسایگان برقرار نکرده بود.سال گذشته با نمرات ۱۰ و ۱۲ قبول شده بود .نه درس می خواند ، نه اخلاق خوبی داشت. و در خانواده ای آسیب پذیر زندگی می کرد. پدر و مادرش تحت پوشش بهزیستی و در خانه های سازمانی بهزیستی سکونت دارند.او در یک خانواده پنج نفره ؛شامل پدر ، مادر ، یک برادر بزرگتر و یک برادر کوچکتر زندگی می کند. پدرش به علت موج انفجار در جبهه های جنگ ایران و عراق و همچنین تصادف با اتومبیل جزء بیماری های روان تحت پوشش بهزیستی  می باشد.مادرش ، بی سواد و با کارگری در خانه های مردم مخارج زندگی را تامین می کند.برادر بزرگش در پایه سوم راهنمایی درس می خواند و به اظهار مادرش وضعیت تحصیلیش بد نیست و برادر کوچکش که در کلاس پیش دبستانی بود  مورد رضایت مربی و اولیای مدرسه نمی باشد.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  پرخاشگری 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با پرخاشگری 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  پرخاشگری 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با پرخاشگری 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  پرخاشگری 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با پرخاشگری 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با پرخاشگری 

نتیجه گیری در رابطه با پرخاشگری

پیشنهادات در رابطه با پرخاشگری

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با پرخاشگری 

برای دانلود اقدام پژوهی برای معلمان پنجم ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0