اقدام پژوهی اختلالات یادگیری با موضوع چگونه توانستم مشکلات روانخوانی دانش آموز م با اختلالات یادگیری را برطرف نمایم

اقدام پژوهی اختلالات یادگیری با موضوع چگونه توانستم مشکلات روانخوانی دانش آموز م با اختلالات یادگیری را برطرف نمایم در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی اختلالات یادگیری با موضوع چگونه توانستم مشکلات روانخوانی دانش آموز م با اختلالات یادگیری را برطرف نمایم

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

از بررسی تحقیقات و مطالعات پیشینیان چنین بر می آید که زمانی کودکان با نارسایی های یادگیری را در رده کودکان با آسیب مغزی طبقه بندی می کردند و زمانی آنان را کسانی با مشکلات خفیف مغزی می پنداشتند.اما در تازه ترین مطالعات دراین زمینه برای آنان اصطلاح “کودکان با نارسایی های ویژه یادگیری”گزیده شده است.شمار دانش آموزانی که دچار برخی از مشکلات رفتاری یا تحصیلی هستند قابل توجه است.اصطلاح کودکان دارای اختلال یادگیری به کودکانی اشاره دارد که در یک یا چند مورد از فرآیندهای اساسی روان شناختی از قبیل درک و فهم استفاده از زبان گفتاری یا نوشتاری اختلال دارند و این اختلال ممکن است خود را به صورت ناتوانی در شنیدن،فکر کردن،صحبت کردن،خواندن،نوشتن،هجی کردن یا محاسبات ریاضی نمایان سازد.بین معلولیت های بنیادین از قبیل بینایی،شنوایی،عقب ماندگی های ذهنی و حرکتی را شامل نمی شود.آمار دانش آموزانی که اختلال یاگیری به معنای خاص دارند بین ۴ تا ۱۲ درصد گزارش شده است.بی تردید شمار افرادی که دچار برخی مشکلات یادگیری هستند به مراتب بیشتراز این می باشد.مربیان مدارس و والدین کودکان غالبا برای حل مشکلات آنان از روش های قدیمی و گاه منسوخ کمک می گیرند که علاوه بر صرف انرژی و وقت فراوان،نه تنها حاصل چندانی به دنبال ندارد،بلکه ممکن است موجب یاس،دلزدگی،سرخوردگی وعصبیت والدین و خستگی و از دست رفتن علاقه دانش آموزان شده ونهایتا افت تحصیلی را به دنبال خواهد داشت.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی اختلالات یادگیری وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  اختلال یادگیری

پیشگفتار در رابطه با  اختلال یادگیری 

مقدمه  موضوع در رابطه با اختلال یادگیری 

شناسایی مسئله در رابطه با  اختلال یادگیری 

توصیف وضع موجود

اینجانب ……….. آموزگار پایه اول دبستان………….،با مدرک فوق لیسانس علوم تربیتی و دارای …… سال سابقه خدمت بوده و اکثر سال های تدریس خود را در پایه اول دبستان مشغول به خدمت بوده ام.

تعداد کل دانش آموزان در این دبستان در سال تحصیلی ……..دانش آموز و یک مدیر مستقل و….. نفر آموزگار می باشد که بنده در کلاس اول این دبستان به سمت آموزگاری با…….نفر دانش آموز مشغول تدریس شده ام.

در میان دانش آموزانم دانش آموزی با اختلالات یادگیری وجود داشت که در نوشتن و  املاء مشکلات عمده ای داشت. او که امیر نام داشت با اینکه تلاش خود را در درس هایش انجام می داد ولی باز هم دچار اختلالات یادگیری می شد و این موضوع به تدریج به مسئله ای بغرنج برای او تبدیل شده بود.سطح سواد مادر امیر دیپلم و پدرش لیسانس بود.دارای یک برادر بود که برادرش باز همین مشکل را در سالهای گذشته داشته بود.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  اختلال یادگیری 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با اختلال یادگیری 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  اختلال یادگیری 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با اختلال یادگیری 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  اختلال یادگیری 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با اختلال یادگیری 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با اختلال یادگیری 

نتیجه گیری در رابطه با اختلال یادگیری

پیشنهادات در رابطه با اختلال یادگیری

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با اختلال یادگیری 

برای دانلود اقدام پژوهی اختلالات یادگیری و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0