گزارش تخصصی معلمان ابتدایی رایگان : بکارگیری فناوری های نوین در کاهش اختلالات یادگیری دانش آموزان

گزارش تخصصی معلمان ابتدایی رایگان

گزارش تخصصی معلمان ابتدایی رایگان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه …. ابتدایی با استفاده از فناوری های نوین در دانش آموزان پایه دوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۳۸ صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلمان ابتدایی رایگان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه    بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز  با استفاده از فناوری های نوین

سرآغاز سخن پیرامون قضیه    بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز  با استفاده از فناوری های نوین

دیباچه پیرامون قضیه   بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز  با استفاده از فناوری های نوین

درک مشکل پیرامون قضیه    بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز  با استفاده از فناوری های نوین

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه    بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز  با استفاده از فناوری های نوین

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه    بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز  با استفاده از فناوری های نوین

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه   بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز  با استفاده از فناوری های نوین

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با    بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز  با استفاده از فناوری های نوین

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات    بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز  با استفاده از فناوری های نوین

بررسی بیشتر در رابطه با   بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز  با استفاده از فناوری های نوین

ارائه مستندات پیرامون   بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز  با استفاده از فناوری های نوین

پیش بینی نتایج در مورد   بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز  با استفاده از فناوری های نوین

راهکارها پیرامون قضیه   بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز  با استفاده از فناوری های نوین

رفرنس و منبع مورد استفاده   بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز  با استفاده از فناوری های نوین

روش استفاده از آزمون های روانی

با آزمون های روانی می توان توانایی ها یا ویژگی هایی مانند هوش، شخصیت، سازش با محیط و مانند آن را اندازه گیری کرد. با استفاده از این ابزارهای عینی و هنجارشده که پایایی و روایی قابل اطمینان داشته باشند، می توان تصویر روشن و قابل مقایسه ای از ویژگی ها و توانایی های دانش آموز به دست آورد. آزمون روانی وسیله ای است عینی و هنجارشده که برای اندازه گیری نمونه ای از رفتار ویژه مورد استفاده قرار می گیرد.

به منظور سنجش ویژگی ها و توانایی های افراد بشر، روانشناسان و متخصصان
علوم تربیتی سعی دارند وسایل اندازه گیری بسازند که همان کاری را که با متر در مورد اندازه گیری قد انجام می دهند، بتوانند با این وسایل در باره هوش، شخصیت، توانایی حرکتی، استعداد یادگیری، توانایی خواندن و مانند آن انجام دهند. آزمون های بسیار و مختلفی در این زمینه ها ساخته شده است که تنها تعداد بسیار معدودی از آن ها دارای روایی و پایایی قابل قبول هستند، اما همین آزمون ها نیز مورد انتقاد و سؤال فراوان قرار گرفته اند و در استفاده و نیز در تعبیر و تفسیر آن ها باید دقت فراوان به کار رود.

باید خاطر نشان ساخت که استفاده محض از آزمون های روانی تنها می تواند در بهترین حالت، مکانی را که کودک بر منحنی طبیعی فرضی احراز می کند، مشخص نماید وآگاهی های لازم دیگر در باره چگونگی انجام اعمال و کردار آزمودنی و نیز چگونگی تحول و شرایط محیطی و خانوادگی او را نمی دهد. لذا ترکیبی مناسب از روش های یاد شده می تواند به حل معمای تشخیصی کودک کمک کند.

انواع ناتوانی های یادگیری    

تشابه اولیه کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری ، عدم قدرت آنها در یادگیری است اختلاف میان این کودکان تنها زمانی خود را نشان می دهد که انواع ناتوانی هایی که به آن مبتلا هستند طبقه بندی شود. والاس و مک لافلین ناتوانی های یادگیری را به شرح زیر طبقه بندی می کنند:

  1. ناتوانی های یادگیری تحصیلی که شامل:
    • هجی کردن، نوشتن، بیان انشایی؛
    • محاسبات ریاضی؛
    • دستخط و نوشتن؛
    • خواندن.
  2. ناتوانی های یادگیری تحولی که شامل:
  • ناتوانی های ثانویه تفکر، زبان شفاهی؛
  • ناتوانی های اولیه توجه، حافظه و ادراک.

  شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلمان ابتدایی رایگان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0