پروپوزال علوم اجتماعی : بررسی تأثیر عوامل سوق دهنده و بازدارنده بر یادگیری دانشجویان

فرضیات پژوهش:

۱- محتوای آموزشی بر یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول تاثیر دارد.

۲- سرعت پاسخگویی و ارایه خدمات عوامل اجرایی دانشگاه بر یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول تاثیر دارد.

۳- دسترسی به منابع آموزشی بر یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول تاثیر دارد.

۴- فضای آموزشی و رفاهی بر یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول تاثیر دارد.

۵- امکانات آموزشی رفاهی بر یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول تاثیر دارند.

۶- برخورد و رفتار عوامل اجرایی بر یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول تاثیر دارد.

۷- اساتید بر یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول تاثیر دارند.

۸- قوانین و مقررات آموزشی بر یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول تاثیر دارند.

۹- فعالیت های دانشجویی بر یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول تاثیر دارند.

۱۰- انگیزه ی دانشجو بر یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول تاثیر دارد.

سر فصل ها:

بیان مسأله

سوابق مربوط

سوالات تحقیق

متغیرهای پژوهش

الف ) متغیرهای مستقل

ب) متغیر وابسته

تعاریف عملیاتی متغیرها

فرضیه ها تحقیق :

اهداف تحقیق

هدف اصلی

اهداف فرعی

نوع روش تحقیق

روش گردآوری اطلاعات

ابزار گردآوری اطلاعات

روش تجزیه و تحلیل اطلاعات

حجم نمونه و روش نمونه گیری

قلمرو مکانی و زمانی تحقیق

جامعه آماری

جدول زمانبندی مراحل انجام تحقیق

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0