پروپوزال روانشناسی: مقایسه میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوزبانه و تک زبانه در درس فارسی

سوالات پژوهش:

آیا پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوزبانه با دانش آموزان تک زبانه تفاوت معناداری دارد؟

سر فصل ها:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش:

پیشینه ی تحقیق :

اهدف طرح (objectives) :

فرضیات (یا سوالات تحقیق) :

جامعه مورد مطالعه:

نحوه گزینش نمونه

روش تحقیق

شیوه گردآوری اطلاعات:

روش‌ها و ابزار گردآوری اطلاعات

روش تجزیه و تحلیل داده ها و بررسی آماری:

منابع و ماخذ:

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0