پروپوزال روانشناسی: مقایسه میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوزبانه و تک زبانه در درس فارسی
سوالات پژوهش:
آیا پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوزبانه با دانش آموزان تک زبانه تفاوت معناداری دارد؟
سر فصل ها:
مقدمه و بیان مساله
اهمیت و ضرورت پژوهش:
پیشینه ی تحقیق :
اهدف طرح (objectives) :
فرضیات (یا سوالات تحقیق) :
جامعه مورد مطالعه:
نحوه گزینش نمونه
روش تحقیق
شیوه گردآوری اطلاعات:
روشها و ابزار گردآوری اطلاعات
روش تجزیه و تحلیل داده ها و بررسی آماری:
منابع و ماخذ: