نمونه اقدام پژوهی معلم اول دبستان با موضوع چگونه توانستم مشکلات روخوانی ،شناختن صدا ها و اختلالات املایی دانش آموزم علی را در پایه اول بهبود بخشم دقیق و کامل در قالب ورد

اقدام پژوهی معلم اول دبستان اختلالات املایی

نمونه اقدام پژوهی معلم اول دبستان با موضوع چگونه توانستم مشکلات روخوانی ،شناختن صدا ها و اختلالات املایی دانش آموزم علی را در پایه اول بهبود بخشم دقیق و کامل در قالب ورد

 بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی اول معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

در طول زمانی که از عمر تعلیم و تربیت مدرن می‌گذرد، رفته رفته بر دست اندرکاران علوم طبیعی محرز گشته است که تحقیقات دانشگاهی به تنهایی پاسخ‌گوی مسائل و مشکلات علمی آموزش و پرورش نیستند. لذا این نقطه عطفی شد برای شروع نوعی دیگر از پژوهش که بتواند مسائل واقعی محیط کلاس درس و آموزش را حلّ و فصل کند، این تحقیق همان اقدام‌پژوهی است.

من نیز تلاش کردم که با استفاده از این بستر آماده برای حل مسأله‌ای که در کلاس خود با آن روبرو بودم، گام بردارم و برای رسیدن به وضع مطلوب تلاش کنم.

هدف اساسی برنامه‌ی درسی زبان‌آموزی، توجّه به تقویت و پرورش مهارت‌های چهارگانه است. به طوری که دانش‌آموزان در گفت و شنودها شرکت و ارتباط برقرار کنند و افکار، احساسات و نظرات خود را به دو صورت گفتار و نوشتار بیان کنند .

تیترهایی که در این نمونه اقدام پژوهی معلم اول دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  اختلالات روخوانی

پیشگفتار در رابطه با  اختلالات روخوانی 

مقدمه  موضوع در رابطه با اختلالات روخوانی 

شناسایی مسئله در رابطه با  اختلالات روخوانی 

توصیف وضع موجود

اینجانب…………مدت ………… سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم. و هم اکنون نیز در آموزشگاه …………..  مشغول تدریس در پایه اول هستم. خوب نوشتن و صحیح نوشتن یک توانایی ایست که ما به عنوان معلمان   شکوفا کردن این توانایی ها را عهده دار هستیم.در ماه مهر وقتی درس را تدریس می کردم تمام سعی من بر این بود تا دانش آموزانم مشکلی در  خواندن و نوشتن نداشته باشند. زیرا هر معلّمی آرزو دارد که دانش آموزانش درس های او را بهتر و آسان تر یاد بگیرند و گفته هایش در اعماق وجود دانش آموزان نفوذ کند.در بین این   دانش آموز ان علی در نوشتن املاهم سطح با دانش آموزان دیگر نبود با تشویق وراهنمایی به درس های کلاس توجّه می کرد . برای انجام فعالیت های نوشتنی از خود علاقه ای نشان نمی داد و زود خسته می شد. درکلاس آرام و قرار نداشت همیشه با بغل دستی اش در حال صحبت بود و با استفاده از روش های مختلف تشویق مدت کوتاهی سر جای خود می نشست.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  اختلالات روخوانی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با اختلالات روخوانی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  اختلالات روخوانی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با اختلالات روخوانی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  اختلالات روخوانی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با اختلالات روخوانی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با اختلالات روخوانی 

نتیجه گیری در رابطه با اختلالات روخوانی

پیشنهادات در رابطه با اختلالات روخوانی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با اختلالات روخوانی 

برای دانلود نمونه اقدام پژوهی معلم اول دبستان و دریافت دانلود اقدام  پژوهی معلم دوره ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0