دانلود پروپوزال آماده آموزش و پرورش پیش دبستانی و استثنایی: الگوی ساختاری خلق دانش، یادگیری و قابلیت نوآوری در سازمان آموزش و پرورش دانلود پروپوزال آماده آموزش و پرورش پیش دبستانی و استثنایی با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام و نوشتن پروپوزال اصلی و پروپوزال روش تحقیق و آماده کردن پایان نامه، توضیح مولفه های پرسشنامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی

دانلود پروپوزال آماده آموزش و پرورش پیش دبستانی و استثنایی: الگوی ساختاری خلق دانش، یادگیری و قابلیت نوآوری در سازمان آموزش و پرورش

دانلود پروپوزال آماده آموزش و پرورش پیش دبستانی و استثنایی با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام و نوشتن پروپوزال اصلی و پروپوزال روش تحقیق و آماده کردن پایان نامه، توضیح مولفه های پرسشنامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

سازمان های امروزی برای آنکه بتوانند در ساختار جدید رقابت میان سازمان ها، که فضای کاملا رقابتی و دانش محور می باشد، به حیات خود ادامه دهند باید به نوآوری به عنوان یک استراتژی ضروری در عصر کنونی نگاه کنند و ضمن شناخت تغییر و تحولات محیطی، برای رویارویی با آنها، شاخص های سازمانی تأثیرگذار بر نوآوری سازمانی را شناسایی کنند و به این تغییرات مناسب ترین پاسخ ها را بدهند. در محیط متغیر و دانش محور امروزی، نوآوری به علت تغییر الگوهای رقابت سازمانی و ضرورت سازگاری با تغییرات سریع، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. به همین دلیل، یکی از مسائلی که مدیران سازمان ها با آن مواجه می شوند این مسئله می باشد که چه اقداماتی را برای توسعه و بهبود نوآوری در سازمان باید انجام دهند (زرین سبب، ۱۳۹۰).

……………………………

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

قلمرو رقابتی که سازمان ها در سال های اخیر با آن مواجهند، در سطح بالایی از پویایی و بالندگی توصیف شده است. برای بقا در چنین شرایطی، استمرار و پایداری در مزیت رقابتی از طریق توسعه ظرفیت های فردی و سازمانی، ضرورت یافته است. در این راستا، برخی از اندیشمندان و صاحب نظران معاصر اظهار می دارند که دانش، منبع عمده کسب مزیت رقابتی پایدار محسوب می شود و به منظور دستیابی سازمان ها به چنین مزیتی، فرایند مدیریت دانش می تواند به عنوان یک فرصت استراتژیک، مورد توجه قرار گیرد. اغلب صاحب نظران بر این باورند که سازمان ها باید به دنبال روش هایی مؤثر برای انتشار دانش سازمانی در میان سطوح مختلف نیروی انسانی در سراسر سازمان باشند (ساعدی و یزدانی، ۱۳۸۸).

……………………………

۳- پیشینه تحقیق:

سید زاده (۱۳۸۹) کارکردهای مدیریت دانش در دانشگاههای پیام نور را مورد مطالعه قرار داد. در این تحقیق وی ضمن مرور مبانی نظری پژوهش و طراحی مدل مفهومی، مولفه های پژوهش شناسایی و از طریق پیمایش به وسیله مدیران، معاونان و کارشناسان سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور مورد آزمون قرار گرفتند. برای گردآوری اطلاعات و داده ها از روش مصاحبه به منظور شناسایی مولفه ها و متغیرهای پژوهش و استاندارد کردن ابزارهای سنجش و روش پرسشنامه برای گردآوری داده های قابل تحلیل استفاده شد. نتایج این مطالعه نشان داد که مهم ترین مولفه هایی که به عنوان کارکردهای خلق دانش در دانشگاه پیام نور محسوب می شوند به ترتیب اولویت شامل: تبدیل دانش ضمنی به دانش صریح، خلاقیت، یادگیری سازمانی، ارتباط بهینه با مشتری، تولید دانش جدید، رهبری سازمانی و تصمیم گیری هوشمندانه، توجه به دانش افراد و نخبگان، اعتلای فرهنگ سازمانی و راهبرد باز طراحی فرآیندهای سازمانی بوده است.

……………………………

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0