اقدام پژوهی پایه ششم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم مشکل توالی دیداری در درس املای چهارتا از دانش آموزان کلاس ششم ابتدایی را برطرف نمایم دقیق و کامل در قالب ورد

اقدام پژوهی پایه ششم ابتدایی چگونه توانستم مشکل توالی دیداری در درس املای چهارتا از دانش آموزان کلاس ششم ابتدایی را برطرف نمایم دقیق و کامل در قالب ورد

اقدام پژوهی پایه ششم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم مشکل توالی دیداری در درس املای چهارتا از دانش آموزان کلاس ششم ابتدایی را برطرف نمایم دقیق و کامل در قالب ورد

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی  آموزگار ششم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

اگر معلمان درس املاء راهمان طور که جدی می گیرند روش تدریس آن را نیز مطابق با روش تدریس های ارائه شده در کتاب های مراکز تربیت معلم تدریس کنند، به نظر می رسد که دانش آموزان مشکلی دراین درس نخواهند داشت. گروههای درسی نقش عمده ای در آشنایی و یاد آوری روش تدریس املاء را برعهده دارند. تا زمانی که دانش آموزان درمهارت خواندن پیشرفت نکرده اند صحبت از املاء گرفتن بی مفهوم خواهد بود.. استفاده از شیوه های یاران در یاد گیری، املای دو نفره پای تابلو ، املای کامل کردنی ، املای فرد از خودش ، تصحیح کردن املاء توسط خود دانش آموز شیوه های مؤثری در روش تدریس های جدید هستند. در روش های سنتی املاء، از دانش آموز املاء گرفته می شد بدون اینکه دانش آموز در کنار معلم به غلط های خود پی ببرد فقط در آخر از دانش آموز خواسته می شد از روی غلط هایش بنویسد. شاید این روش کارآمد باشد ولی برای بهتر مسلط شدن دانش آموز به درس املاء و قوت گرفتن دانش آموزان ضعیف، روش های جدید بهتر هستند

تیترهایی که در این اقدام پژوهی پایه ششم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  ضعف در املا

پیشگفتار در رابطه با  ضعف در املا 

مقدمه  موضوع در رابطه با ضعف در املا 

شناسایی مسئله در رابطه با  ضعف در املا 

توصیف وضع موجود

اینجانب … مدت … سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم. و هم اکنون نیز در آموزشگاه ……  مشغول تدریس هستم. خوب نوشتن و صحیح نوشتن یک توانایی ایست که ما به عنوان معلمان   شکوفا کردن این توانایی ها را عهده دار هستیم.در ماه مهر وقتی درس را تدریس می کردم و با دانش آموزان در کلاس املا کار می کردم تمام سعی من بر این بود تا دانش آموزانم مشکلی در نوشتن نداشته باشند. زیرا هر معلّمی آرزو دارد که دانش آموزانش درس های او را بهتر و آسان تر یاد بگیرند و گفته هایش در اعماق وجود دانش آموزان نفوذ کند.در بین این   دانش آموز ان ۴ دانش آموز ضعیف در نوشتن املاهم سطح با دانش آموزان دیگر نبودند . و مشکل توالی دیداری داشتند. با تشویق وراهنمایی به درس های کلاس توجّه می کردند . برای انجام فعالیت های نوشتنی از خود علاقه ای نشان نمی دادند و زود خسته می شدند. درکلاس آرام و قرار نداشتند بنابراین باخود اندیشیدم چگونه می توانم با تشویق ۴ دانش آموز ضعیف را به درس املاء علاقه مند سازم و مشکل توالی دیداری را در آنها برطرف سازم؟

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  ضعف در املا 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با ضعف در املا 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  ضعف در املا 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با ضعف در املا 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  ضعف در املا 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با ضعف در املا 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با ضعف در املا 

نتیجه گیری در رابطه با ضعف در املا

پیشنهادات در رابطه با ضعف در املا

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با ضعف در املا 

برای دانلود اقدام پژوهی پایه ششم ابتدایی و دریافت نمونه اقدام پژوهی معلم دبستان از لینک خرید استفاده نمایید.

 

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0