اقدام پژوهی آموزگار دبستان با موضوع چگونه توانستم اختلال توالی دیداری در درس املای چهارتا از دانش آموزان کلاس را برطرف نمایم نمونه کامل و دقیق در قالب ورد

اقدام پژوهی آموزگار دبستان چگونه توانستم اختلال توالی دیداری در درس املای چهارتا از دانش آموزان کلاس را برطرف نمایم نمونه کامل  در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی آموزگار دبستان چگونه توانستم اختلال توالی دیداری در درس املای چهارتا از دانش آموزان کلاس را برطرف نمایم نمونه کامل و دقیق در قالب ورد

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی آموزگار دبستان  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

اهمیت و ضرورت پژوهش در اقدام پژوهی

در این بخش محقق باید خوانند را متقاعد سازد که موضوع تحقیق ضرورت دارد که انجام شود و اختصاص بودجه ، زمان و نیروی انسانی در این تحقیق ارزشمند است .

پژوهشگر باید ضرورت انتخاب موضوع را با تکیه بر دلایل مطرح سازد .

به طور کلی پژوهشگر باید بیان کند که :

*چرا انجام اقدام پژوهی ضرورت دارد ؟

*اگر اقدام پژوهی انجام شود چه منافعی دارد ؟

*اگر اقدام پژوهی انجام نشود چه زیان هایی به دنبال خواهد داشت ؟

* انجام این اقدام پژوهی چه مشکلاتی را حل می کند ؟

اهداف پژوهش در اقدام پژوهی

اقدام پژوه باید اهداف پژوهش خود را به صورت روشن بیان کند .

اهداف اقدام پژوهی شامل توضیح موضوع اقدام پژوهی می شود و مشخص می کند محقق به دنبال چیست ؟

مقصود نهایی اقدام پژوهی چیست ؟

اهداف پژوهش شامل سه بخش است .

  • اهداف آغازین که با پایان یافتن پژوهش تحقق پیدا می کند .
  • اهداف میانی که با پایان یافتن پژوهش کماکان ادامه می یابد .

اهداف نهایی که به آینده مربوط می شود

تیترهایی که در این اقدام پژوهی آموزگار دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  اختلالات املا

پیشگفتار در رابطه با  اختلالات املا 

مقدمه  موضوع در رابطه با اختلالات املا 

شناسایی مسئله در رابطه با  اختلالات املا 

توصیف وضع موجود

اینجانب …. مدت …. سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم. و هم اکنون نیز در آموزشگاه ……  مشغول تدریس هستم. خوب نوشتن و صحیح نوشتن یک توانایی ایست که ما به عنوان معلمان   شکوفا کردن این توانایی ها را عهده دار هستیم.در ماه مهر وقتی درس را تدریس می کردم و با دانش آموزان در کلاس املا کار می کردم تمام سعی من بر این بود تا دانش آموزانم مشکلی در نوشتن نداشته باشند. زیرا هر معلّمی آرزو دارد که دانش آموزانش درس های او را بهتر و آسان تر یاد بگیرند و گفته هایش در اعماق وجود دانش آموزان نفوذ کند.در بین این   دانش آموز ان ۴ دانش آموز ضعیف در نوشتن املاهم سطح با دانش آموزان دیگر نبودند . و مشکل توالی دیداری داشتند. با تشویق وراهنمایی به درس های کلاس توجّه می کردند . برای انجام فعالیت های نوشتنی از خود علاقه ای نشان نمی دادند و زود خسته می شدند. درکلاس آرام و قرار نداشتند بنابراین باخود اندیشیدم چگونه می توانم با تشویق ۴ دانش آموز ضعیف را به درس املاء علاقه مند سازم و مشکل توالی دیداری را در آنها برطرف سازم؟

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  اختلالات املا 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با اختلالات املا 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  اختلالات املا 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با اختلالات املا 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  اختلالات املا 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با اختلالات املا 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با اختلالات املا 

نتیجه گیری در رابطه با اختلالات املا

پیشنهادات در رابطه با اختلالات املا

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با اختلالات املا 

برای دانلود اقدام پژوهی آموزگار دبستان و دریافت دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0